سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد اعلام کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در جلسه برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان،با اشاره به اینکه دشمنان تمام هدف خود را برای تضعیف روحیه اسلامی و انقلابی در بین نسل جوان بکار گرفته اند، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام و انقلاب گمراهی نوجوانان و جوانان است.

وی با بیان اینکه آشوبگران و اغتشاشگران شعارهای هنجارشکن سر می دهند، افزود: متاسفانه اغتشاشگران از رافت اسلامی سوء استفاده می کنند که نیاز است در این خصوص بصیرت افزایی شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان با تبلیغات دروغین سعی دارند به ارزش های نظام اسلامی خدشه وارد کنند، خاطر نشان کرد: جوانان باید مراقب توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان در رسانه های معاند و فضای مجازی باشند و بابصیرت در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند.

حجت الاسلام حسینی خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با اغتشاشگران و آشوبگران شد و گفت: باید با اغتشاشگران و آشوبگرانی برخورد شود.

وی در پایان با دعوت از مردم مومن و انقلابی بروجرد برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha