جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری اولین "شورای هم اندیشی پذیرش" در حوزه علمیه خواهران همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران همدان گفت: اولین "شورای هم اندیشی پذیرش" سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با محوریت "بررسی آسیب ها و عوامل کاهش پذیرش در سطوح ۳ و ۴  و ارائه راهکار و برنامه ریزی مدوّن" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، راضیه عظیمی فر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به برگزاری اولین "شورای هم اندیشی پذیرش" سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ گفت: این شورا با محوریت "بررسی آسیب ها و عوامل کاهش پذیرش در سطوح ۳ و ۴ و ارائه راهکار و برنامه ریزی مدون" در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان با حضور خانم معصومه ناطقی خمسه، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان و مدیر و کارکنان موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جهت پیشرفت امور نیازمند آسیب شناسی مسائل پیشرو و برنامه ریزی دقیق می باشیم، افزود: قبل از هر برنامه ریزی باید به تحلیل صحیح موضوع در همه ابعاد دست یابیم تا راه رسیدن به مطلوب، سهل تر شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان با تاکید بر لزوم آغاز برگزاری جلسات کمیته جذب و پذیرش افزود: برنامه ریزی جهت کیفی سازی امور پذیرشی از موارد مهم و ضروری است که باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود .

وی در ادامه به تشریح نمودار وضعیت پذیرش از سال ۹۷ تا کنون در مقطع سطح ۳ و وضعیت موجود در رشته های مختلف پرداخت.

در ادامه، معصومه ناطقی خمسه، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان همدان بر لزوم جلسات انگیزشی برای طلاب تاکید داشت و گفت :بایستی در جهت تشویق و ترغیب طلاب به ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی و عالی از برگزاری جلسات انگیزشی و برنامه هایی که طلاب را در این مسیر هدایت و راهبری کند غافل نباشیم زیرا لزوم برنامه ریزی منسجم در جهت ارتقای سطح علمی طلاب و استعداد یابی طلاب نتایج و برکات بسیار زیادی خواهد داشت.

در پایان جلسه، مدیر و معاونین آموزش و فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان به ارائه انتقادات و پیشنهادات پرداخته و اجرای طرح برگزاری دوره تمهیدیه و زمینه سازی در جهت انجام هر چه بهتر آن از مصوبات جلسه مقرر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طهماسبی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام علیکم. امیدواریم هر برنامه ای که بزرگواران دارند و هر تصمیمی که می‌گیرند، قابلیت اجرا برای زندگی طلاب خانم داشته باشه و فقط در سطح مصوبه و قوانین نباشه