یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
13 آبان

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: سیزدهم آبان‌ماه تفسیر عملیِ نفی سلطه کفر بر ایمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان‌ تفسیر عملیِ نفی سلطه کفر بر ایمان است.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم انقلاب اسلامی به سیزدهم آبان‌ماه که می‌رسد به تفسیری می‌ماند که فریادگر بیداری امت اسلام در عمل به آیه «وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلا»، شده است. سیزدهم آبان‌ماه، یاد آور مسیحا نفَسی است که جان‌های خسته از استکبار و استعمار و استثمار را بیدار کرد و ندای حیات بخش قرآن را با صوت ملکوتی خود در عصری که توحش غرب با ظاهر پر فریبش بر همه گستره عالم چنبره زده بود و چنگال‌های خود را در پیکر مستضعفان می‌فشرد، طنین‌انداز کرد.

سیزدهم آبان‌ماه تفسیر عملیِ نفی سلطه کفر بر ایمان است و مفسری چون روح الله در عصر غفلت و حیرت بشر، آن را تحقق بخشیدند و معارف اسلام ناب را از کنج انزوا و غربت در آورده و بر پیکر بی‌جان عالمیان دمیدند و اینگونه آغازگر حرکتی شدند که با نفی کاپیتولاسیون که مظهری از مظاهر سیطره همه جانبه کفر بر اسلام بود، چشم فتنه را نشانه رفتند و قیامشان به استیلای اسلام انجامید و گامی شد برای تحقق وعده‌ی حق «لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُون» و خیزشی گردید که تجلی «وَ رَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فی‏ دینِ اللَّهِ أَفْواجا» بود و با بر هم زدن معادله قدرت ، نظم نوینی را در عالم بنیان نهاد.

سیزدهم آبان ۵۷ بود که «دانش آموز» پیرو مکتب خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه خوش درخشید و پیشگام بصیری در میدان مبارزه با استکبار گردید و خون پاکش افشاگر حقیقت «حقوق بشر» آمریکایی شد.

گام بلندی که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه با زدودن غبار فریب و غفلت از افق سعادت بشر برداشتند را دانشجوی مسلمان در سیزدهم آبان سال ۵۸، با فتح لانه فساد و جاسوس خانه آمریکا به انقلابی دیگر مبدل ساخت و چشم شیطان را در ایران اسلامی کور کرد و اسناد برملا شده در این لانه، درس عبرتی شد برای همه‌ی آزادی خواهان عالم! و نشان داد باطن خبیث استکبار با لبخند و جنتلمن مآبی هرگز تغییر نخواهد کرد.

و اینک استکبار برآمده از لابی‌های صهیونیست، ناکام از چهار دهه تقابل، با جنگ ترکیبی و آشوب، به دنبال انحراف حرکتی است که ریشه در عمق جریان تشیع دارد و غرب و شرق عالم را به تسخیر خود در آورده و شتابان مسیر تکامل خود را می‌پیماید.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با گرامیداشت یوم الله سیزده آبان و با نثار درود و سلام بر امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، خورشید همیشه جاوید انقلاب اسلامی و شهدای مسیر تعالی انقلاب به‌ویژه شهدای مظلوم حوادث اخیر، بار دیگر با حضور با شکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان با طلایه‌دار جانباز انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پیمان می‌بندد که هم‌دل و همراه با دانش آموزان ، دانشجویان و آحاد امتی که دل درگرو اسلام ناب دارند، استوار و مقاوم تا آخرین قطره خون در مسیر انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت ارواحنا لتراب مقدمه الفداء ، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و خواب آشفته استکبار جهانی و نااهلان در ایجاد تفرقه و شکاف و انحراف، هرگز تعبیر نخواهد شد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سراسر کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha