دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوجوان

حوزه/ اردوی «یک روز خوب یک حس خوب» شامل بخش های مختلف مطاف خورشید، همکلاسی آسمانی، عبرت تاریخ و معصومه شناسی ویژه نوجوانان پسر مقطع متوسطه اول و دوم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت اردوی «یک روز خوب، یک حس خوب» ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم پسر هر هفته از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار می شود.

ویژه برنامه رواق نوجوان شامل شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها، بازی های معارفی، مسابقات، همکلاسی آسمانی، سواد رسانه از ساعت ۹:۰۰ تا ۹:۴۰، برنامه مطاف خورشید شامل اردوی حرم شناسی و ستارگان حرم از ساعت ۹:۴۰ تا ۱۰:۲۰، مهمانی ملکوت شامل زیارت دسته جمعی و غبار روبی از ضریح مطهر از ساعت ۱۰:۲۰ تا ۱۱:۰۰ از جمله برنامه ای این اردوی یک روزه است.

همچنین برنامه عبرت تاریخ شامل بازدید از موزه فاطمی همراه با راوی با ۸۰درصد تخفیف از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بازدید از نمایشگاه حریم حرم و آشنایی بخش های هشتگانه زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت مصور از دیگر برنامه های اردوی یک روز خوب یک حس خوب است.

این اردوها از اول آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا کنون ۱۰ گروه دانش آموزی از مدارس استان های مختلف در این اردوها شرکت داشته اند و با توجه به استقبال مدارس و دانش آموزان به صورت نا محدود ادامه خواهد.

مدیران، معلمان و سرگروه های دانش آموزی می توانند برای شرکت دانش آموزان خود در این اردو با مراجعه به نشانی اینترنتی https://javaneno.amfm.ir/a-good-feeling/ برای ثبت نام و رزرو نوبت اقدام کنند و امکان رزرو نوبت در صورت خالی بودن ظرفیت از روز ثبت نام تا ۲۰ روز آینده وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha