یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان

حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان با گلوله تروریست ها به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان خیابان جمهوری زاهدان، ساعتی قبل مقارن اذان مغرب توسط افراد مسلح ناشناس مجروح و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:

حمله اغتشاشگران مسلح به مأموران پلیس در کرج | رأفت و صبوری تا کی؟ + فیلم‌ها

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأیید این خبر گفت: ساعتی قبل افراد مسلح حجت الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان واقع در خیابان جمهوری زاهدان به گلوله بستند.

وی بیان کرد: کارگروهی ویژه ای برای بررسی و پیگیری موضوع، تشکیل شده و شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افرادی که اقدام به ترور کردند، سرنشینان دو خودرو پراید سفید و پژو ۴۰۵ نقره ای بودند که با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان کردند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

سردار طاهری افزود: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی متواری شدند و حجت‌الاسلام شهرکی سریعاً با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

به گفته سردار طاهری سرنخ هایی از این حادثه به دست آمده که دستگیری عوامل در دستور کار قرار دارد.

سربازان داعش فردا به کدام صنف حمله می کنند؟

امروز شاهد حمله سربازان خلیفه داعش به سربازان امنیت و علمای دین در کرج و زاهدان بودیم، این وحوش فردا به کدام صنف حمله خواهند کرد؟

انتهای پیام

امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان شهید شد + جزئیات ترور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سربازان سربلند دیروز، امروز، فردا CA ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    0 1
    سلام رفیق ... این روزها ما عادی سازی با دشمن مهدی را مشاهده می کنیم، ولی شهدا را هم مشاهده می کنیم. سُبْحَانَكَ يَا شَاهِدُ، تَعَالَيْتَ يَا شَهِيدُ! < یکی از مدافعان حرم می‌گوید در پایان جنگ با داعش حاج ‌قاسم به قرارگاه آمد، آمده بود به بچه‌ها خدا قوّت بگوید نشستم کنارش گفتم: حاجی جنگ دیگه تموم شد با اجازتون من برگردم سر درس و زندگیم، بغضم را فرو بردم و گفتم سفره جنگ را جمع کردند ما جا موندیم از قافله‌ی شهدا برای ما دعا کنید، حاجی دستم را گرفت توی دستش و فشار داد و گفت: فلانی خیلی عجله نکن به زودی یک جنگ سنگینی خواهیم داشت که همه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آرزو می‌کنند کاش بودند و در این جنگ کنار شما می‌جنگیدند.> حالا اگر آرزوی من و شما بشود آرزوی امام و شهدا، اگر همه یک صدا و یک دل و یک نیت شدیم، به فاطمه زهرا در هر عملیاتی پیروزیم! اگر امام به آرزوی خود برسد، ما هم به آرزوی خود می رسیم! < اللهم اعطه في نفسه و ذريته و شيعته و رعيته و خاصته و عامته و عدوه، و جميع اهل الدنيا ما تقر به عينه، و تسر به نفسه، و بلغه افضل ما امله في الدنيا و الاخره، انك علي كل شي ء قدير.> < خدايا! او را در جانش، نسلش، شيعه اش، رعيتش، خاصان و مقربانش، عامه (شيعيان زمان غيبتش) و دشمنانش و در تمامي اهل دنيا، عطا كن آنچه را كه چشم او را بدان روشن كني و خودش را به آن شاد نمايي. و او را به برترين آنچه در دنيا و آخرت آرزو مي كند برسان، كه تو بر هر چيز توانايي.> سلام فرمانده! سلام فرمانده فراتر از مرزها! سپاه شما رزمندگان بدون مرزند! سربازان دیروز، امروز، فردا! بیا جون من بیا، بیا یارت میشم! هوادارت میشم، گرفتارت میشم! پیروزی به وسیله ما و از آن ماست، و روبه روی دروازه زمان، فریاد میزنیم ... به فریاد ما برس، به فریاد فلسطين برس، بشتاب ... و از قافله‌ی شهدا برای ما دعا کنید ...