پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه فرمانده کل سپاه

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نقشه شوم دشمن قرار دادن مردم در برابر مردم بوده است، گفت: زحمت هایی را برای نظام مقدس اسلامی ایجاد می‌کنند اما به نتیجه نمی رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در اهواز اظهار داشت: براساس اخبار دریافتی مراسم ۱۳ آبان در سراسر ایران اسلامی مملو از جمعیت بوده است.

وی بیان کرد: امروز راهپیمایی ۱۳ آبان ماه را به نحوی سپری می کنیم که در حال مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار هستیم.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نظام سلطه ۴۳ سال با ایران اسلامی در حال جنگ است، افزود: انواع و اقسام حربه ها را علیه ایران اسلامی به کار گرفتند اما در هیچکدام موفق نبودند.

مقدم فر با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی در دنیا متخصص استفاده از فرصت ها در تهدیدها است، عنوان کرد: هر فتنه ای که برای ایران اسلامی طراحی کردند از آنها فرصت هایی را استفاده کردیم.

وی با اشاره به اغتشاشات و فتنه اخیر، تاکید کرد: این اتفاق نیز فرصت های فراوانی را برای ما خلق کرد. خداوند متعال دشمنان را احمق آفریده و دیدیم در اتفاق اخیر با برخی اقدامات و جنایت ها، شکست خود را تسریع بخشیدند.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نقشه شوم دشمن قرار دادن مردم در برابر مردم بوده است، ادامه داد: زحمت هایی را برای نظام مقدس اسلامی ایجاد می‌کنند اما به نتیجه نمی رسند.

مقدم فر با اشاره به اینکه دشمن با حادثه تروریستی در شیراز خود را محکوم به شکست کرد، عنوان کرد: بعداز جنایت در حرم حضرت شاهچراغ(ع) دیگر مدارا ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه برخی برخی در داخل تمام وجودشان غرب است، عنوان کرد: از مهم ترین خصوصیت‌های آنها می توان به هم‌زبانی با رسانه‌های غرب، فراهم سازی استدلال و بهانه برای دشمنی دشمن، دعوت مردم به تسلیم در برابر سلطه، بزرگنمایی قدرت دشمن اشاره کرد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکایی ها و غربی ها هر فتنه ای در داخل و خارج علیه ایران انجام دادید به نفع ایران اسلامی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha