سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: حمله به حرم شاهچراغ یک اقدام غیر انسانی است که اغتشاشات اخیر باعث شد زمینه برای اینگونه اقدامات فراهم شود.

احمد محمدی زاده درحاشیه راهپیمایی امروز ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر گفت: امروز برای تمام دنیا و بخصوص مردم کشور ما روشن شده که این اغتشاشات یک توطئه جهانی است که با حمایت سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی انجام شد.

استاندار بوشهر افزود: مردم انقلابی ایران خوشبختانه فریب اینگونه رفتارها را نخورده و نخواهند خورد و مثل همیشه توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و گفت: این اتفاق نشان داد که با چه دشمنان سنگدلی مواجه هستیم که حتی به نمازگزاران در مکان‌های مقدس رحم نکردند و اینگونه در حرم ائمه که مردم درحال عبادت خدا بودند، زن و بچه مردم را کشتند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اغتشاشات مقدمه اتفاقات غیر انسانی است، بیان کرد: کشور ما یک کشور امنی در منطقه است و اگر امنیت ایران آسیبی ببیند ، امنیت کل منطقه آسیب خواهد دید.

وی ادامه داد: ملت ما باید آگاه باشند و اجازه ندهند بیش از این عده‌ای نا آگاه و فریب خورده غرب به کشور و مردم اسلامی ما ضربه بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha