شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد حسنی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است، گفت: آمریکایی‌ها از استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در راهپیمایی سیزدهم آبان استان ایلام اظهار داشت: دشمن همواره در پی توطئه علیه مردم ایران است و ما نیز با تاسی از آیات قرآن کریم علیه هجمه دشمن و در راس آنها آمریکا ایستادگی می کنیم و در ستیز هستیم و از استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار کشورمان دفاع کنیم.

وی گفت: مبارزه با آمریکا مقابله با ظالمی است که با اصرار به ظلم خود، از سال ۳۲ تاکنون و به مدت ۷۰ سال به ایران ظلم می کند و ما نیز نباید مقابل ظالم سکوت کنیم و با مبارزه خود جلوی ظلم و ستم آمریکا را در کشورمان بگیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دلایل شکل گیری سالروز سیزدهم آبان اشاره کرد و توضیح داد: قیام امام راحل در سال ۴۲ به علت تصویب لایحه کاپیتولاسیون و در نتیجه مصونیت کامل قضایی مستشاران آمریکایی در ایران، شهادت افزون بر ۶۰ دانش آموز سال ۵۶ در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی و تسخیر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ عوامل شکل گیری یوم الله سیزدهم آبان ماه در تقویم ملی شده است و به فرموده امام راحل (ره) این موضوعات تاریخی سیزدهم آبان یک رخداد تاریخی و درس آموز برای کشور ماست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه دشمن موفقیت های مکرر دولت سیزدهم را با این فتنه ها تحت شعاع قرار داد، ادامه داد: مدیریت و کنترل ویروس کرونا در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر از جمله آمریکا همچنان درگیر این هستند، تعامل هوشمندانه با بلوک شرق و عضویت در معاهده شانگهای که آثار مثبت آن در درازمدت مشخص خواهد شد و دشمن به خوبی از آن آگاه است، آزادسازی بخشی از دارایی های بلوکه ایران و جراحی اقتصادی از جمله موفقیت های دولت سیزدهم است که دشمن از نتایج آن آگاهی داشته و سعی در مخدوش کردن این توفیقات دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست و دستش از منابع سرشار ایران کوتاه شد و اکنون هدفش از فتنه افروزی، ضعف و تحلیل جمهوری اسلامی و سپس سلطه مجدد بر کشور است.

وی افزود: آمریکایی‌ها از اقتدار و استقامت مردم ایران اسلامی سرخورده شده و اکنون تمام هجمه ها را علیه جایگاه قدرتمند ایران در سطح بین المللی و دولت سیزدهم به کار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: تحریم و تهدید جواب نداده و اکنون آمریکا با فتنه به میدان آمده است ولی عدم همراهی مردم با فتنه گران این توطئه ها را نیز خنثی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha