چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: آمریکای جنایتکار و ملعون بداند که ملت ایران با قدرت در مقابل گستاخی ها ایستاده و به هیچ عنوان تهدیدهای دشمنان راه بجایی نمی برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان گفت: باید تشکر خود را به مردم ولایتمدار مرکز مازندران و دیگر نقاط استان به پاس حضور پرشور آنان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال ابراز کنم و از این ملت ولایی و با صلابت نهایت قدردانی را دارم.

وی خاطر نشان کرد: مردم مازندران با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و می کنند و اغتشاشگران به گمان خود با آشوبگری می خواستند به انقلاب لطمه بزنند اما این توطئه ها راه به جایی نبرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: اغتشاشگران به معنای واقعی هویت و جایگاهی در بین مردم ولایی استان ندارند و به طور حتم هرگونه دسیسه و کارشکنی گستاخان با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تصریح کرد : دشمنان در دهه های گذشته با عناوین مختلف درصدد ضربه زدن به این نظام مقدس بودند و این بار در قالب جنگ نرم و ترکیبی این گستاخی را انجام دادند که نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی ما جلوی این کارشکنی ها را گرفتند.

امام جمعه ساری گفت: تا جان در بدن داریم حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه خود می دانیم و به طور حتم این روحیه انقلاب دوستی و میهن دوستی در بین آحاد مردم به خصوص جوانان ، دانش آموزان و حتی کودکان این سرزمین هم جریان دارد.

وی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار و ملعون بداند که ملت ایران با قدرت در مقابل گستاخی ها ایستاده و به هیچ عنوان تهدیدهای دشمنان راه بجایی نمی برد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی افزود: این راهپیمایی پرشور هشدار جدی به آشوبگران و اغتشاشگران بود چراکه ملت رشید ایران جولان دشمنان را در کشور دیگر تاب نخواهند آورد.

خطیب نماز جمعه ساری خاطر نشان کرد: برای حفظ این نظام مقدس باید مواظب باشیم که فرهنگ غرب در کشور ریشه نگیرد و با فرهنگ ایرانی اسلامی و مقاومت در مقابل زورگویی ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha