شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قزوین

امام جمعه قزوین گفت: کسانی که شرارت کردند باید هزینه سنگینی بپردازند. منظورمان از شروران آن‌هایی هستند که مردم را چه در فضای رسانه و چه در میدان حقیقی فریب می‌دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: انقلاب ما وارد دهه پنجم خود شد، این با تقوای الهی اتفاق افتاد؛ ستون خیمه انقلاب، اعتماد، حضور و حمایت مردم بوده و خواهد بود و هر روز محکم‌تر و با سرعت بیشتر به اهداف و مقاصد عالیه خود نزدیک می‌شود و انقلاب اسلامی هر روز بیشتر از گذشته اجانب و دشمنان را مأیوس می‌کند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا، تصریح کرد: امام خمینی (ره) این اقدام دانشجویان را در سال ۵۸ انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند، چون امام راحل آینده‌های دور را هم می‌دیدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) امروز را هم دیده بودند، فتنه‌های آمریکایی را هم مشاهده کرده بودند، برای ایشان مشخص بود که باید با آمریکا آن‌گونه برخورد کرد، امام فرمودند باید آمریکا را زیر پا بگذاریم، ایشان فرمودند مقصد یک مقصد است و آن شکستن ابرقدرت‌هاست، تسخیر لانه جاسوسی به معنای تحقیر آمریکا بود و این تحقیر به موقع اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده است اگر آن روز، یعنی روزی که لانه جاسوسی تسخیر شد، چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر نفوذ نامشروع آمریکا در منطقه است و باید به این نفوذ پایان بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: زمانی همه توان ما این بود که از دیوارهای لانه جاسوسی آمریکا بالا برویم و آن‌ها را دستگیر کنیم اما امروز اراده کرده‌ایم آمریکا باید بساط خود را از منطقه برچیند و خارج شود؛ این عزت و اقتدار مرهون اعتماد ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خطیب نماز جمعه قزوین افزود: امام خمینی (ره) فرمودند به همه ملت و مسئولان ایران عرض می‌کنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی است که تصور کنیم جهان‌خواران خصوصاً آمریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته است و لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم. در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند و باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم.


وی اضافه کرد: شهادت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و هم شهادت دانش‌آموزان پیش از ۱۳ آبان، مناسبت‌های مهمی است که شاهد آن بوده‌ایم. این روزها هم شاهد هستیم دانش‌آموزان در حرم احمد بن موسی (ع) به شهادت رسیدند و ما به عزیزان دانش‌آموز که سهم بالایی در حماسه امروز در سراسر کشور و استان قزوین داشتند، شهادت دانش‌آموزان را تسلیت و تبریک می‌گوییم و امیدوار هستیم انتقام خون عزیزان از کسانی که شرارت می‌کنند، گرفته شود.

کسانی که شرارت کردند باید هزینه سنگینی بپردازند

امام جمعه قزوین ادامه داد: منظور از کسانی که شرارت می‌کنند آن‌هایی هستند که مردم را چه در فضای رسانه و چه در میدان حقیقی فریب می‌دهند و باید از آنها انتقام گرفت و به آنها فهمانده شود که هزینه سنگینی برای شرارت‌هایشان باید بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: قرآن کریم فرمود آن‌ها باید از شما شدّت عمل ببینند و حتماً هم خواهند دید و یقین داریم دستگاه قضایی کاری می‌کند که آن‌ها به‌شدت به‌خاطر این حرکت شیطانی و نوکری ابرقدرت‌های شیطانی پشیمان شوند.

وی عنوان کرد: ریشه شرارت‌های لیدرها جای دیگر است و آن موشکی که باید تلاویو را هدف قرار دهد، فتنه را خاموش خواهد کرد و آن موشکی که باید امنیت سعودی‌ها را بر هم بزند، امنیت ملت ما می‌شود، آن موشکی که باید آمریکا و ناوهای هواپیمابر آنها را از منطقه دور کند، باعث می‌شود در منطقه امنیت به وجود بیاید؛ بنابراین هر روز بیشتر احساس می‌کنیم که زمان انتقام خون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فرار رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: رهبری در بیانات اخیرشان به این معنا اشاره کردند و به ملت بشارت انتقام دادند و امیدوار هستیم مسئولان نظام همان‌طور که قرآن و دین می‌گوید عمل کنند. امیرالمؤمنین (ع) فرموده سنگ از هرکجا آمد، به همان جان برگردانید؛ ما می‌دانیم منشأ فتنه‌ها کجاست و باید موشک‌هایمان همان جا را نشانه بگیرد و عوامل نابکار آنها را نیز به‌شدت تنبیه کند و یقیناً این معنا باعث می‌شود مردم طعم امنیت را بیش از گذشته بچشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فدایی وطن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    فقط اعدام برای همه آشوبگران