جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لنگه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا گفت: آن سبکی که دشمنان اسلام زن ایرانی را معرفی می کنند عین اسارت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا شب گذشته جمعه در دهمین همایش کریمه اهل بیت (ع) به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) که در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، اظهار داش : در روزگاری که شعار «زن، زندگی و آزادی» را دشمنان انسانیت سر می دهند. حوزه علمیه خواهران وظیفه سنگینی را بر دوش خود احساس کرده و لذا ضمن تبیین مسائل ارزشی مثل حیا، عفاف از سیره بزرگان از این مفاهیم عبور کرده و وارد عرصه معرفی الگو در دست و معین شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان افزود: همایش بین المللی «مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی» در محورهای مختلف در دو قالب پژوهشی و فرهنگی در نهم آذرماه در بندرعباس و جزیره هرمز برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: این همایش فرصتی است که به خیل عظیم شبهات دشمنان به بهانه زن و ایجاد انحراف فکری و اعتقادی و رفتاری در بین نوجوانان از دختر و پسر پاسخ داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا گفت: یکی از کار های که در این همایش بین المللی برجسته خواهد شد معرفی شهیده فاطمه نیک از جزیره هرمز است که در هشت فرزند خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم تقدیم اسلام و قرآن کرد و خود نیز در حادثه تروریستی حمله به هواپیمایی حاجیان شربت شهادت نوشید.

وی با بیان اینکه سبکی که دشمنان اسلام زن ایرانی را براساس آن معرفی می کنند عین اسارت است و افزود: زن آزاده را شهیده فاطمه نیک به ما معرفی می کند که آنچنان بریده از تعلقات دنیایی است که یکی یکی از جگر گوشه های خود را بدرقه می کند و بعد فرزندان را در آغوش می کشد و دیگران را دعوت به صبوری می کند؛ این آزادی و حریت است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha