شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره نقد و تحلیل کیپاپ

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان استان اصفهان خبر داد.

ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان اظهار داشت: در پی استقبال طلاب از برگزاری دوره تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ در شهر مقدس مشهد و قم، مقدمات برگزاری این دوره در استان اصفهان با همکاری کانون طلاب و دانش آموختگان جامعة الزهرا علیهاالسلام در این استان و اداره رسانه مرکز خدمات فراهم شد.

وی افزود: این دوره به صورت حضوری از تاریخ ۹ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۱ برگزار می شود، از این رو علاقه مندان می توانند تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir بخش دوره ها ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعةالزهرا علیهاالسلام اشاره کرد: شناخت و نقد کمپانی های کیپاپ، بی تی اس شناسی،بحث روانشناسی و مهارت ارتباط موثر با نوجوانان ذیل بحث نقد و تحلیل کمپانی کیپاپ از سرفصل های این دوره است.

حکمت نیا اشاره کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره، تربیت کارشناسان تخصصی نقد و تحلیل کمپانی های تاثیرگذار رسانه ای بر فرهنگ جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی است.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون پایانی، وارد دوره تخصصی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha