یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی ویژه طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) امیدیه

نشست بصیرتی و معرفتی بامحوریت اغتشاشات اخیر ویژه طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی و معرفتی بامحوریت اغتشاشات و اتفاق های اخیر امروز ویژه طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه برگزار شد.

در این نشست، سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه شهرشتان امیدیه بیان کرد: ریشه نام امنی ها استکبار جهانی و مدیریت راهبردی اکثر فتنه ها آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا نه با ترور و نه با تحریم و حتی در فتنه ۸۸ نتوانست نظام را با خطر جدی مواجه کند، ادامه داد: آمریکا طراح اصلی اغتشاشات خیابانی ایران است و سردمداران آل سعود هم از آن حمایت کردند.

فرمانده سپاه شهرشتان امیدیه عنوان کرد: دشمن با طراحی اغتشاشات اخیر به دنبال سوق دادن تمرکز کشور و مسئولین از خدمت به مردم هستد و در حادثه تروریستی شیراز نیز می خواست کشور را ناامن کنند.

سرهنگ میرسالاری با بیان اینکه امنیت کلید پیشرفت جامعه است و اگر امنیت نباشد هیچ جامعه‌ای پیشرفت نخواهد کرد، افزود: طلاب وظایف خود در زمینه نقش فرهنگی، تربیتی و پرورشی را به خوبی انجام دهند.

فرمانده سپاه شهرشتان امیدیه ادامه داد: یکی از وظایف طلاب جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی است که در راه عمل به وظایف باید ایستادگی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha