یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان با تأکید بر این که اقتدار ایران برای هیچ ابرقدرت و زورگویی قابل تحمل نیست، گفت: تجزیه و آشوب برنامه دشمن برای کشور است.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در این برهه تاریخی از کشور باید بیان و کلام ما با بصیرت و بینش باشد، زیرا دشمن از هر کوتاهی و یا غفلتی به سود خود بهره می برد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار کرد: دشمن در هفته های اخیر در عمل نشان داده است که به دنبال بهانه برای افزایش فشارهای سیاسی و... بر این نظام است، بنابراین هر کلامی که زبان ما بیرون می آید باید با درایت و دشمن شکن باشد.

این استاد حوزه علمیه گفت: کسانی که این روزها به عنوان لیدر اغتشاشات جوانان و نوجوانان را تحریک می کنند که به کف خیابان ها بیایند گروهی ضددین و وطن فروش هستند که اعتقادی هم به خداوند ندارد و برای خوش خدمتی به اربابان خود دست به هر کاری می زنند حتی آدم کشی و آدم سوزی.

حجت الاسلام نبوی با اشاره به اینکه در این روزها برخی افراد بی خرد سخنانی به زبان می آورند که تنها زمینه شادی دشمنان است، بیان کرد: یکی از از این افراد از رفراندوم در کشور سخن به میان آورده بود در حالی که رفراندوم اصلی در ۱۳ آبان ماه امسال توسط ملت ایران انجام گرفت و نتیجه آن نیز «آری» دوباره به جمهوری اسلامی بود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: خط قرمز همه ما باید وحدت و دشمن شناسی باشد، نباید به گونه ای رفتار کنیم که دشمن بین برادران شیعه و سنی اختلاف افکنی کند زیرا این اختلاف افکنی می تواند انسجام و یکپارچگی ما را تضعیف کند که این امر کوتاهی در حفظ اسلام معنا می شود.

وی تأکید کرد: تجزیه و آشوب برنامه دشمن برای کشور است، اقتدار ایران برای هیچ ابرقدرت و زورگویی قابل تحمل نیست، بنابراین باید با بینش و بصیرت یک به یک برنامه های دشمنان اسلام و این نظام را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha