یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری سلسله کارگاه های عفاف و حجاب ویژه خواهران مبلغه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد گفت: سلسله کارگاه های عفاف و حجاب با عنوان «حجاب برتر» در راستای پاسخگویی به شبهات و سؤالات دانش‌آموزان با حضور خواهران مبلغه استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مهارت های عمومی تبلیغ ویژه نوجوانان، نیازمندی‌های عمومی مبلغ، شیوه‌های خاص تبلیغ برای نوجوانان و نحوه پاسخگویی به سوالات و شبهات نوجوانان در زمینه عفاف و حجاب از سرفصل های سلسله کارگاه های عفاف و حجاب است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه سلسله کارگاه های عفاف و حجاب در راستای تبلیغ و تبیین شاخصه های عفاف و حجاب از طرف مبلغان برای دانش آموزان مدارس لرستان برگزار می شود،خاطر نشان کرد: این کارگاه ها با همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه، مدارس علمیه خواهران و مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می شود.

عزیزی در پایان یادآور شد: دوشنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۰ کارگاه عفاف و حجاب در مدرسه علمیه معصومیه(س)خرم آباد با حضور طلاب،دانش آموختگان و مبلغات طرح امین ،مربیان حلقات صالحین، اساتید و کادر مدارس علمیه این مدرسه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha