دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان . خیاط

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: وقتی موضوع خدمت «طلبه» و محل خدمت «حوزه علمیه» باشد، شرافت بالایی دارد که جای شکرگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در دیدار حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه از ضرورت توجه به طلاب گفت و اظهار کرد: وقتی موضوع خدمت «طلبه» و محل خدمت «حوزه علمیه» باشد، شرافت بالایی دارد که جای شکرگزاری است.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه های علمیه بازویی توانمند برای مدیران حوزوی است که می توانند با توجه به خدمات ارائه شده برنامه ریزی کنند، گفت: این مرکز ضامن و کمک کننده بزرگی است تا در برنامه های آموزشی تصمیم سازی و امور لازم محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط با اشاره به روحیه تعاملی حداکثری خود با همه بخش ها و نهادهای حوزوی و غیرحوزوی، اظهار کرد: تدوین سند همکاری مشترک پایدار میان حوزه علمیه خراسان و مرکز خدمات حوزه های علمیه از برنامه هایی است در اولین فرصت در دست اقدام خواهد بود.

وی توجه هدفمند و هوشمندانه در تربیت طلاب علوم دینی و حضور آنان برای پاسخ کارآمد به نیازهای نظام را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: تدوین نظام هدفمند و اثربخش توزیع خدمات از دیگر کارهایی است که بسیار تأثیرگذار می باشد و حوزه علمیه خراسان نیز در این زمینه آماده همکاری با مرکز خدمات است.

مدیر جدید حوزه علمیه خراسان بر اهمیت مهارت آموزی تبلیغ، تدریس و... به طور تخصصی با رویکرد ارتباط موثر تاکید کرد که می تواند در طرح هدفمندی شهریه نیز مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط از رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه خواست نسبت به خدمت رسانی در اموری مانند مراکز اقامتی برای طلاب حوزه علمیه خراسان توجه ویژه تری داشته باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha