شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه موقت لنگرود

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی در مراسم بزرگداشت شهدای اغتشاشات اخیر شهیدان پورعیسی، علی‌وردی و شهرکی گفت: آنچه در این اغتشاشات مشاهده می‌شود این است که دشمنان ایران و اسلام با تمام توان و استعدادهای خودشان به میدان آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام عظیم ابراهیمی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای اغتشاشات اخیر شهیدان پورعیسی، علی‌وردی و شهرکی و دیگر شهدای اغتشاشات اخیر در مسجد گلشن شهرستان لنگرود اظهار داشت: مسأله دشمن شناسی خیلی مهم است. در زیارت عاشورا آمده است (و حرب لمن حاربکم) الان که قاتلان امام حسین(ع) نیستند ولی دنباله‌روهای آنان هنوز هم وجود دارند.

وی با بیان این که ما باید صف خود را از دشمنان و منافقان جدا کنیم، گفت: مسئولین ما چقدر دشمن شناس بوده‌اند؟ دشمن از روزنه وارد می‌شود اما به این راحتی از روزنه خارج نمی‌شود و بیرون کردن دشمن زحمت فراوانی دارد.

ابراهیمی ادامه داد: اگر تاریخ اسلام را بررسی کنید، همین اغتشاشات آن زمان هم وجود داشته است. معاویه با همین نوع اغتشاشات و از بی بصیرتی مردم استفاده کرد و پایه های حکومت امیرالمومنین(ع) را سست نمود.

امام جمعه موقت شهرستان لنگرود تصریح کرد: الحمدلله مردم کشور ما بی بصیرت نیستند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

ابراهیمی گفت: آنچه در اغتشاشات مشاهده می‌شود این است که دشمنان ایران و اسلام با تمام توان و استعدادهای خودشان به میدان آمده‌اند.

این مراسم توسط مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان لنگرود برگزار شد.

انتهای پیام

خبرنگار: ابوالفضل پورذکریا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha