دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1052705
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
نشست بصیرتی در اردکان

نشست علمی- فرهنگی با موضوع «پرسش و پاسخ در جهت روشنگری اتفاقات اخیر جامعه» در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم فاطمه کردی، روز یکشنبه در نشست «پرسش و پاسخ در جهت روشنگری اتفاقات اخیر جامعه» بیان کرد: در حال حاضر جامعه در جنگ تمام عیار است که همه باید از کشورمان دفاع کنیم؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چند سالی است که بحث جهاد تبیین را بیان کردند که از ویژگی‌های آن واجب بودن و مورد نیاز و ضروری بودن است و در این جهاد همه باید چهره به چهره سراغ مردم رفت و شبهات آنها را جواب داد.

وی افزود: دشمن طرح و برنامه هزار خنجر برای جنگ دارد که ابزار آن رسانه است؛ با رسانه می توان مخاطب را به راحتی فریب داد و اغتشاشات زمان حاضر در تعبیر قران آشوب لذت طلبانه است که مبارزه با آن ها را سخت ‌ترین برخورد معرفی می‌کند.

کردی بیان کرد: دشمن از ابزار شهوت و غریزه استفاده کرده، عده ای برای رسیدن به شهوات پوچ، انسان می‌کشند و ترغیب این افراد، با ساختن یکسری فیلم و کلیپ است؛ دشمن با دروغ و نیرنگ جوان ایرانی را ترغیب به آشوب می‌کند.

وی اضافه کرد: مشکلات و کمبودهایی که در جامعه وجود دارد و مردم از مسئولان گله مند هستند به خاطر ضعف مدیریت عده ای است که در جامعه نفوذ دارند و مردم باید با کار و تلاش و صرفه جویی، بر مشکلات جامعه پیروز شوند.

فرمانده بسیج پایگاه فاطمیه اردکان در پایان به توضیح یکی از فعالیتهای دولت سیزدهم که عضویت کامل ایران به سازمان همکاری های شانگهای است، پرداخت و افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) زمانه حاضر و شرایط آن مانند زمان جنگ احزاب در زمان پیامبر اسلام است که حضرت با آن شرایط که همه احزاب علیه پیامبر بسیج شده بودند نوید پیروزی را به اصحاب دادند و تلاش زیاد برای رسیدن به پیروزی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha