جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1052801
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
حجت الاسلام استوار میمندی-مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر سابق حوزه علمیه فارس طی پیامی از حوزویان و نخبگان فارس قدردانی و خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر سابق حوزه علمیه فارس طی پیامی از حوزویان و نخبگان فارس قدردانی و خداحافظی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای محترم حوزه علمیه، علمای عظام، مدیران زحمتکش، اساتید دلسوز مدارس علمیه، طلاب عزیز و همه فرهیختگان و نخبگان استان فارس

سلام علیکم

اکنون که مأموریت اینجانب به پایان رسیده و بر اساس عهد اولیه با مدیر محترم حوزه‌های علمیه بار سنگین امانت این مسئولیت را پس از یک دور خدمت گذاری، به سنگربان دیگری سپردم لازم می‌دانم قدردان این نعمت الهی که خداوند متعال با واسپاری آن بر این بنده حقیر منت نهاد باشم.

دوره‌ای که پشت سر گذاشته شد مقرون با فراز و نشیب‌های متعددی برای کشور و همچنین حوزه‌های علمیه بود.

آشوب‌های آبان‌ماه ۹۸، شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مهمتر از همه بحران جهانی کرونا در کنار تنگناهای مالی برای اداره حوزه‌های علمیه و همچنین سختی‌های معیشتی برای طلاب و روحانیون عزیز، تحول خواهی مورد نظر را دست خوش چالش‌های متعددی کرد، اما با دست عنایت الهی، الطاف خاص و دعای خیر امام عصر(ع)، همراهی و حمایت بزرگان و اعضای محترم شورای حوزه علمیه استان و همچنین مجاهدت اساتید و مدیران محترم و تلاش بسیاری از طلاب عزیز، حوزه علمیه استان فارس شاهد موفقیت‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، سیاسی و اجتماعی بود که لازم است از همه کسانی که در این موفقیت‌ها مشارکت داشتند اعم از مسئولان حوزوی و غیرحوزوی و همچنین نخبگان و فرهیختگان استان، خالصانه تقدیر و تشکر کنم.

امروز انقلاب اسلامی در گام دوم حیات خویش با قوتی بیش از دیروز در حال حرکت به سمت آرمان‌های بلند خویش است و در این میان فقط، حوزه علمیه انقلابی و جامعه پرداز است که می‌تواند رسالت تمدنی خودش را در تحقق تمدن سازی اسلامی انجام دهد.

حوزه علمیه‌ای که با افتخار شعارهای انقلاب اسلامی را فریاد بزند و پای تحقق آنها بایستد، نسبت به نظام مقدس اسلامی و پیشرفت آن احساس مسئولیت کند، به دنبال تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز نظام باشد و با سر لوحه قرار دادن فکر انقلابی و روحیه جهادی به دنبال تربیت نیروی انسانی در تراز گام دوم انقلاب باشد.

و البته حوزه علمیه استان فارس با سابقه درخشان و ستارگان پر فروغی که داشته و همچنین ظرفیت‌های عیان و نهفته علمی و انسانی با بهره‌گیری از مؤمنان علاقمند به معنویت و معرفت می‌تواند در این رسالت تمدنی نقشی موثر ایفا نماید.

اینجانب ضمن تبریک به فاضل مکرم و فرهیخته اندیشمند جناب حجت الاسلام والمسلمین محمودی جهت تصدی مدیریت حوزه علمیه استان فارس و آرزوی موفقیت برای ایشان، از معاونان و همکاران پرتلاش مدیریت حوزه علمیه استان فارس که در این سه سال یاوران وفاداری در تمشیت امور حوزه علمیه استان بودند قدردانی می‌کنم.

وفقکم الله و ایانا فی مرضاته بحق محمد و آله

محمد استوار میمندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha