جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سه شنبه های مهدوی در خوی

حوزه/ رجائیان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در کشور وهابیت به عنوان ابزار غرب و دشمنان است که اسلام و شیعه را به عنوان دین خشونت و وحشی جلوه می دهد و دلیل آن هم واضح است، چرا که شیعه به شدت در حال گسترش است و می خواهند با این مباحث شیعه را مشغول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زهره رجائیان امروز در مراسم «سه شنبه های مهدوی» که در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، به تفسیر سوره عصر پرداخت و اظهار داشت: سوره عصر دارای مضامین بالای اخلاقی و ایمانی است و ایمان عبارت است از ارادت قلبی، اقرار لسانی و عمل با اعضا و جوارح و تنها عملی مورد قبول خداوند است که صالح و نشأت گرفته از این سه شاخصه باشد.

وی با اشاره به این که زمین هیچ وقت از حجت الهی خالی نخواهد بود، گفت: خداوند در خلقت انسان، اولین فرد را به عنوان خلیفه و جانشین خود انتخاب کرد و تا به امروز نیز این سنت استمرار دارد و خلیفه الهی در عصر حاضر امام زمان (عج) می باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی تصریح کرد: نخستین چیزی که پیامبر اکرم(ص) از مردم خواست تا بدان اعتراف کنند و به سعادت ابدی برسند، اعتراف به وحدانیت خداوند متعال بود و بدون توحید انسان به هیچ جایی نمی رسد.

وی با بیان این که تولی و تبری از واجبات و فروع دین است، افزود: یکی از عوامل اغتشاشات در کشور وهابیت به عنوان ابزار غرب و دشمنان است که اسلام و شیعه را به عنوان دین خشونت و وحشی جلوه می دهد و دلیل آن هم واضح است، چرا که شیعه به شدت در حال گسترش است و می خواهند با این مباحث شیعه را مشغول کنند.

رجائیان مهم ترین توطئه دشمن را دور کردن جوانان از امام زمان و ولایت فقیه دانست و گفت: انقلاب اسلامی تنها حکومت شیعه در دنیا است و این امر بعد از ۱۴۰۰ سال به وقوع پیوسته است و امروز شیعه نماد عقلانیت، علم، عمل و عشق است.

وی در پایان بر لزوم تقویت باورهای دینی و اعتقادی تاکید کرد و گفت: باتوجه به حملات دشمنان علیه انقلاب اسلامی و دین لازم است اطلاعات خودمان را در مورد دین و پاسخ به شبهات معاندین بالا ببریم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha