یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه خواهر گیلان

حوزه/ سرپرست فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گیلان از برگزاری طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود گیلانی نیمه دوم آبان در قم خبر داد.

خانم زهرا آشوبی سرپرست امور فرهنگی حوزه علمیه خواهران گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت از برگزاری طلیعه حضور ویژه طلاب خواهر و جدیدالورود گیلانی نیمه دوم آبان در شهر مقدس قم خبر داد و درخصوص برگزاری ویژه‌برنامه طلیعه حضور گفت: این طرح در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی برای طلاب جدیدالورود تدارک دیده شده که در بازه زمانی ۱۷تا ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای طرح‌های فرهنگی با رویکرد تهذیبی، تربیتی و بصیرتی برای طلاب بخصوص طلاب جدیدالورود، هدف از برگزاری این طرح در قم را بهرمندی طلاب از فیوضات معنوی حرم مطهر حضرت معصومه -سلام الله علیها- و مسجد مقدس جمکران دانست.

سرپرست معاونت فرهنگی استان با اشاره به دیدار نقش هدایتگرانه علماء برای طلاب جدیدالورود اضافه کرد: دیدار با علماء از برنامه‌های دیگر این برنامه‌است که می‌تواند ره‌توشه‌ای بی‌بدیل برای طلاب در آغاز مسیر طلبگی باشد.

وی در پایان با اشاره به برخی فرصتها و ظرفیت‌های برگزاری طرح طرح طلیعه حضور در قم گفت: اولویت‌هایی که در قالب این طرح مد نظر قرار گرفته عبارتند از: آشنایی طلاب با ظرفیت‌ها و فرصت‌های رشد علمی و معنوی در حوزه، سبک زندگی طلبگی، شیوه‌های کارآمدی طلاب، توانایی در حل مسائل اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha