چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: استکبار برای بر هم زدن آرامش جامعه به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف در دانشگاه ها و مراکز علمی است و راه مقابله با این توطئه حفظ هوشیاری و بصیرت دهی و وحدت آفرینی بین آحاد مراکز علمی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی امروز در نشست هم اندیشی و تعامل مسئولان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های تبریز، گفت: استکبار برای بر هم زدن آرامش جامعه به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف در دانشگاه ها و مراکز علمی است و راه مقابله با این توطئه حفظ هوشیاری و بصیرت دهی و وحدت آفرینی بین آحاد مراکز علمی است.

وی گفت: امروز دشمن پس از شکست در عرصه های مختلف به دنبال شکستن اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و دانشگاه ها نیز جزو مراکزی است که می خواهد به اهداف خود از این طریق هم برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی و بسیج از مولفه های اقتدار نظام هستند نقشه دشمن در شکست اقتدار کشور با آماج حمله قرار دادن نیروی های نظامی و انتظامی را تبیین و همدلی و حمایت و تقویت همه جانبه حافظان امنیت را راهکار مقابله با هجمه همه جانبه دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha