یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسین تکمیلی

حوزه/ حجت‌الاسلام تکمیلی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: بین اغتشاش و اعتراض مدنی زمین تا آسمان تفاوت وجود دارد.

حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، اغتشاشات را فتنه و دسیسه دشمن برشمرد و اظهار داشت: حساب اعتراض از اغتشاش جداست اعتراض نقد و انتقاد همراه با رعایت ادب و احترام است.

وی افزود: قطعاً اگر اعتراض هم همراه باادب و احترام و رعایت حق‌وحقوق نباشد به نتیجه نمی‌رسد به همین دلیل باید در اعتراض به‌جا تمام جوانب سنجیده شود.

حجت‌الاسلام تکمیلی بابیان اینکه اغتشاش نقطه مقابل اعتراض است، اضافه کرد: اعتراض صدای مردمی است که وقتی در سطح مدیران و مسئولان فسادی را می‌بینند نقدی دارند اما اغتشاش نیرنگ دشمن و صدای مردم نیست.

وی ادامه داد: اعتراض حق هر شهروند مسؤولیت پذیری است اتفاقاً این خودش سیره اهل‌بیت (ع) است به‌طوری‌که امیرالمؤمنین (ع) آنجایی که زمینه را فراهم می‌دید اعتراض خود را بیان می‌کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: آنچه حقیقت دارد این است که در دل اعتراضات برخی از مشکلات کشور وجود دارد که باید حل شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان‌مثال اگر مردم نسبت به مسائل اقتصادی گله‌مند بودند باید تلاش شود تا وضعیت اقتصادی اصلاح‌شده و مسببان اصلی هم باید مجازات شوند.

حجت‌الاسلام تکمیلی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: قطعاً اغتشاشات اخیر صدای مردم نبود چراکه دیدیم شعارها علیه اصل نظام، اصل انقلاب و اصل اسلام و شعار تجزیه‌طلبی و پرچم‌های تجزیه‌طلبی در بین منافقین و دشمنان داخلی و خارجی بود.

وی اضافه کرد: اغتشاشات اخیر نشان داد که بسیاری از سلطنت‌طلبان، هم‌جنس‌گرایان، فمینیست ها، کومله‌ها منتظر فرصت بودند تا کینه خود را نسبت به‌نظام اسلامی عملی کنند.

امام‌جمعه شیروان گفت: اغتشاشات اخیر جدای از اینکه فرصتی برای کینه‌توزی دشمنان فراهم کرد تا ماهیت واقعی خود را آشکار کنند باعث شد مردم هم بیشتر از قبل آن‌ها را بشناسند و فریب توطئه‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین‌شده آن‌ها را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha