یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه ماهانه مبلغات طرح امین شهر کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مبلغات امین در بهره گیری مفید از ظرفیت ها برای انجام کار فرهنگی و رسالت دینی در مدارس تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب باقری پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه مبلغات طرح امین شهر کرمانشاه که در حوزه علمیه خواهران برگزار شد، گفت: مبلغات امین قدر فرصت کار فرهنگی و انجام رسالت دینی در میان نسل جوان و آینده ساز را بدانند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: شناسایی و بهره گیری از ظرفیت ها و منابع تبلیغی در فرصت پیش آمده در اولویت کاری شما قرار گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: سرمایه های انسانی مستعد و آماده به کار در عرصه تبلیغ باید عقب ماندگی های تعلیم و تربیت را در مدارس جبران و به فکر تربیت انسانهای فهیم و ارزشمند باشند.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام مسعود نوری نماینده طرح امین حوزه علمیه استان کرمانشاه، با بیان شرح وظایف مبلغات «طرح تربیتی امین»، گفت: در فعالیتهای عمومی که شامل عملیاتی سازی شاخص های اصلی و رفتارهای ارزشی در طرح امین، استفاده از ابزارها و روش های مختلف و ارائه پیام به دانش آموزان، منظم و دقیق عمل کنید.

وی با اشاره به اینکه دشمن ضربه به خانواده، اخلاق جامعه و ترویج آسیب های اجتماعی را در دستور کار قرار داده است، گفت: «مبلغات امین» با فعالیتهای تخصصی، تبیین مبانی و احکام عفاف، حجاب و آثار و پیامدهای منفی مفاسد اخلاقی، طلاق و اعتیاد، در سنگر تعلیم و تربیت، نقش سازنده ای داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha