سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
همایش

حوزه/ مشاور دینی در حوزه خانواده با بیان اینکه میزان علاقه مرد به همسرش، نشانه ایمان مرد به خدا است، گفت: زنان، جام‌های بلورین هستند و مردان باید مراقب نحوه رفتار خود با همسرانشان باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام حسین دهنوی کارشناس و مشاور حوزوی در امور خانواده، امروز در همایش تحکیم خانواده ویژه خواهران و برادران طلبه متأهل مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه زوجین باید فراهم کردن آرامش در خانواده باید تلاش کنند، اظهار داشت: زوجین باید با فراگیری مهارت‌های زندگی و آئین همسرداری در راستای تحکیم بنیان خانواده، همت خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه فراگیری مهارت ارتباطی، کلامی، مهارت گوش دادن و مهارت محبت نمودن از جمله مهارت‌هایی است که زوجین باید در خانواده داشته باشند، گفت: این مهارت‌ها تولید عشق و محبت خواهد کرد و زندگی را شیرین‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد.

کارشناس و مشاور حوزوی در امور خانواده با بیان اینکه میزان علاقه مرد به همسرش، نشانه ایمان مرد به خدا است، خاطرنشان کرد: زنان، جام‌های بلورین هستند و مردان باید مراقب نحوه رفتار خود با همسرانشان باشند.

حجت الاسلام دهنوی یادآور شد: مردان باید با همسر و مادرانشان با مهربانی رفتار کنند و هیچ‌کدام را فدای دیگری نکنند.

وی تصریح کرد: برطرف نمودن نیاز جنسی زوجین از سوی یکدیگر، اطاعت پذیری زوجین از یکدیگر و حضور فیزیکی بیشتر زوجین در کانون خانواده از مهمترین دلایل تحکیم بنیان خانواده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha