شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اداره اموزش های مهارتی

حوزه/ قاسمی زادیان با بیان اینکه بیست و چهارمین دوره حضوری مهارتی‌ و نهمین دوره مجازی مهارتی با استقبال چشم‌گیر بانوان آغاز شد، گفت: در ترم پاییز ۱۴۰۱ نیز ۷۸۴ نفر فراگیر در ۵۴ کارگاه به صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرکار خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان گفت: دوره رویش ۱۴۰۱ اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در فصل گرم تابستان، با شعار «با مهارت زندگی‌کنیم» برگزار شد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه دوره تابستان با استقبال چشم‌گیر ۱۴۳۰ نفر از بانوان و دختران در سراسر ایران و رضایت حداکثری فراگیران برگزار شد، عنوان کرد: استفاده از نیرو و توان کودکان و نوجوانان در نظم‌بخشی به کلاس‌ها و فضاسازی از اتفاق‌های خوب دوره تابستانه اداره آموزش‌های مهارتی بود.

قاسمی زادیان تصریح کرد: حجم بالای رضایت‌ها و تجربه دلنشین در بخش مهارت‌های فناوری با حضور ۲۸۵ نفر، هنرهای ادبی ۱۴۶ نفر، هنرهای تجسمی ۲۸۱، هنرهای ستی ۶۲۳ نفر و هنر و زندگی ۹۵ نفر رقم خورد و این خبر خوب، ما را برای پاییز پرمهرمان آماده کرد.

وی یادآور شد: هرچند آغاز ثبت‌نام بیست و چهارمین دوره، با جریان‌های تلخ کشوری و اختلال گسترده در سیستم اینترنت، همراه شد اما در ترم پاییز ۱۴۰۱ نیز ۷۸۴ نفر فراگیر در ۵۴ کارگاه به صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: از دیگر ویژگی‌های ممتاز این کارگاه‌ها، علاوه بر هزینه بسیار مناسب در تمامی رشته‌ها، برگزاری دوره‌ها به شیوه کارگاهی، با حضور استادان بانوی متعهد و متخصص و مجرب است.

قاسمی زادیان خاطرنشان کرد: این دوره که از هفته اول آبان ۱۴۰۱ شروع شده است تا دی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: مشتاقانی که موفق به حضور در دوره پاییزه اداره مهارتی نشده‌اند، می‌توانند با عضویت در کانال رسمی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در جریان تازه‌ترین آموزش‌های مهارتی در طول سال قرار بگیرند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: آگاهی از تمامی دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از طریق عضویت در کانال https://eitaa.com/ama-jz و ثبت‌نام در دوره‌ها نیز از طریق سایت رسمی مرکز https://courses.jz.ac.ir انجام خواهد شد.

قاسمی زادیان در پایان گفت: قدرت همه آدم‌ها، لحظه‌ای که احساس کنند، مفید و با ارزش‌اند، چند برابر می‌شود؛ شاید ادعای بزرگی است، اما مطمئن هستیم آنچه در "بهشتِ ما" رقم می‌خورد، قوّت و قدرتی را در شما زنده می‌کند که باید با جان و دل ببنید و بچشید. ما می‌خواهیم از توان بانوان فرهیخته، برای بهتر شدن دنیای بانوان و دخترانمان مدد بگیریم و می‌شود آنچه را که می‌خواهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha