دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حضور هیئت اعزامی دفتر رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حاج علی اکبری در رأس یک هیئت به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در رأس یک هیئت، شب گذشته با استقبال نماینده ولی‌ فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان، وارد استان شدند.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حاج علی اکبری در بدو ورود به سیستان و بلوچستان گفت: خدا را شاکریم که از سوی مقام معظم رهبری برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام رهبر معظم انقلاب را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و با عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان مسیرهایی را دنبال کرده‌اند، اما این تدبیر رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعة المصطفی العالمیه و حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از اعضای هیئت اعزامی به سیستان و بلوچستان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضائی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    1 0
    حاج آقای علی اکبری نماد مداهنه هستند. چرا چنین شخصی باید اعزام شود؟ چرا نباید با عبالحمید و اطرافیانش برخورد شود؟