چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد،  در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها)  یزد

مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد در تحلیل مسائل سیاسی ایران و منطقه گفت: تحرکات دشمن، تجزیه طلبی در منطقه را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، محسن دهقانی، مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد، روز گذشته با حضور در مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد، با اشاره به نقشه پیچیده دشمن در حوادث اخیر گفت: گزارش های واصله از ورود چند برابری سلاح به کشور، نشان دهنده انباشت آمادگی دشمن برای رقم زدن حوادثی در کشور وبه هدف تجزیه طلبی بود.

وی در ادامه به تبیین بخشی از این نقشه در مستند" عملیات بزرگ"پرداخت و افزود: این مستند از آموزش جمعی دموکرات ها توسط موساد جهت چند عملیات بزرگ در ایران پرده برمی دارد، که یکی از آنها به آتش کشیدن کارخانه بزرگی در اصفهان که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خنثی شد و بحمدالله عوامل آن پشت درب کارخانه دستگیر شدند .

مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد، تحلیلی از شرایط کشورهای منطقه و ارتباط آن با ایران ارائه و با بیان این که دشمن ذیل اهداف تجزیه طلبی اهدافی را دنبال می کند، اظهار کرد: یکی از این اهداف آن است که دشمنان سعی می کنند از قدرتمند شدن کشورهای همسو با ایران مانند عراق جلوگیری کنند.

وی با ذکر مصادیقی به اعتراف دشمنان به قدرت ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ما امروز به قدرت نظامی و سیاسی ایران در جهان اعتراف دارند.

دهقانی در پایان گفت: دشمن سعی می کند هزینه انرژی هسته ای را برای ایران بالا ببرد تا جوان ما دست از مطالبه این مهم بردارد و از موضع خود کوتاه بیاییم، لذا تبیین این مسائل برای جوانان امری بسیار لازم است تا جوان نسبت به اهمیت انرژی هسته ای برای کشورمان درک درستی داشته باشد و ناخواسته با دشمن همراه نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha