چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله دری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:باید در صدا و سیما به گونه ای برنامه ریزی شود که از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ نمایی برخی افراد پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله دری نجف آبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه، گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که از چهره سازی بی‌برنامه و بزرگ نمایی برخی افراد پرهیز شود و از طرفی به توسعه فعالیت های هنری برای نوجوانان و جوانان از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و بکارگیری افراد مستعد در زمینه رسانه توجه جدی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای مومن در صدا و سیما، افزود: استفاده از افراد با انگیزه و خوش‌فکر،صیانت عمیق و دقیق از تشکیلات و حفظ سلامت سیستم از ارکان فعالیت در صدا و سیما به شمار می‌آید و باید در این مسیر تلاش کرد.

آیت الله درّی نجف آبادی درباره استفاده از طرح های ابتکاری در برنامه های صدا سیما، ادامه داد: استفاده از طرح های ابتکاری نظیر راه اندازی رادیو محلی بسیار خوب است، ولی باید مراقب بود که اینگونه برنامه‌ها باعث غفلت مسئولین و مدیران از برنامه های اصلی نگردد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت فضای مجازی تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با استفاده از تدبیرهای هوشمندانه از وقوع نفوذ و خرابکاری در سیستم جلوگیری کرد.

روز گذشته طی مراسمی، حسن نجمی که پیش از این معاون فنی صداوسیمای استان مرکزی بود به عنوان مدیرکل صداوسیمای استان معرفی و از خدمات داریوش دبیقی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha