سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عبادی زاده

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: آموزش‌های ضمن خدمت طلاب شاغل در مدارس هرمزگان الزامی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح تربیتی امین استان هرمزگان که در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب، برگزار شد، روحانیون را پاسبان مرزهای دین در جامعه دانست و اظهارداشت: روحانیون باید بدون هیچ توقعی، برای موفقیت اسلام، جوانان و جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود طبیب دوار در گذشته، عنوان کرد: روحانیون باید مانند طبیب دوار اقدام به حضور در مناطق مختلف و طبابت روح کنند و حضور آنان در سراسر هرمزگان برای انجام فعالیت‌ تبلیغی از این دست اقدام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که برخی از بسترهای انجام وظایف روحانیون فراهم شده است، ابراز کرد: ارتقاء و تقویت مهارت‌های یک روحانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تقویت مهارت ارتباط با جوانان، تبلیغ و مدیریت فرهنگی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اهمیت آموزش‌های ضمن خدمت طلاب، خاطرنشان کرد: آموزش‌های ضمن خدمت باید برای طلاب در مجموعه آموزش و پرورش الزامی شود، چراکه طلاب و روحانیون مستقر در مجموعه‌های آموزشی باید به صورت مستمر پاسخگوی سؤالات و شبهات به‌روز جامعه باشند و جنس سؤالات در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و بصیرتی نیز هر ساله تغییر می‌کند و جدید می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت هماهنگی میان طلاب و روحانیون، بیان کرد: طلاب مشغول در مدارس باید جلسات مختلفی برای انجام هماهنگی، برنامه‌ریزی، هم‌افزایی ظرفیت‌ها و بیان چالش‌ها برگزار کنند تا شاهد برگزاری یک حرکت منسجم و قوی توسط طلاب و روحانیون باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha