شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش وحدت و همدلی علما و معتمدین سیستان و بلوچستان

در همایش وحدت و همدلی علما و معتمدین سیستان و بلوچستان تاکید شد که مردم این استان به کشور و میهن وفادار بوده و عشق می ورزند و خود را از انقلاب و نظام جدا نمی دانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری سرپرست هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان در همایش وحدت و همدلی علما، معتمدین، نخبگان و اقشار مختلف مردم استان با اشاره به نقش موثر علما ، معتمدان و نخبگان در حفظ وحدت و انسجام ملی و اسلامی گفت: مردم این استان مردمی ولایتمدار، مومن و وفادار به نظام اسلامی هستند که در تمام عرصه های مختلف یاری گر انقلاب و رهبر معظم بوده اند .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: آنچه که امروز دشمن از آن سوء استفاده کرده و او را به خشم آورده است یکپارچگی و وحدت فرق و مذاهب اسلامی در این استان است .

حاج علی اکبری با بیان اینکه شهدا در عرصه امنیت عشق و جان ملت ایران هستند گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش ملت ایران مدیون و مرهون خون شهدا است که در راه ملت خود جانفشانی نمودند .

محامی: مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین مردم اند

حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان هم با قدردانی از مردم استان در خنثی سازی توطئه ها و فتنه های اخیر دشمنان گفت: دشمن و عوامل داخلی آن سعی بر تفرقه افکنی و ایجاد درگیری در استان را داشتند که با حضور آگاهانه مردم و علما و معتمدان نقشه شوم آنها با شکست مواجه شد .

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: شهادت می‌دهم مردم سیستان و بلوچستان از وفادارترین مردم به ایران، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.

مولوی نذیر احمد سلامی: مردم سیستان و بلوچستان به کشور و انقلاب وفادارند

در این مراسم مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هم با اشاره به وحدت تاریخی مردم این استان اعم از شیعه و سنی و ارتباط صمیمی و گرم طوایف سیستانی و بلوچ گفت: مردم سیستان و بلوچستان به کشور و میهن وفادار بوده و عشق می ورزند و خود را از انقلاب و نظام جدا نمی دانند .

مولوی شهنوازی: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و امنیت کشور است

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش هم در این همایش گفت: در هشت سال جنگ نابرابر مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی جوانان برای حفظ و حراست از ایران اسلامی راهی جبهه ها شدند تا امنیت کشور حفظ شود.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: امروز دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و امنیت در کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و امنیت در کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان است و نباید زمینه حضور دشمن را در کشور فراهم کنیم و باید هوشیار باشیم.

در این مراسم تعدادی از علمای تشیع و تسنن، نخبگان، اساتید دانشگاه و معتمدان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha