شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ نشست روشنگری با هدف آگاهی و بصیرت افزایی مبلغین و طلاب حوزه علمیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، به همکاری مشترک معاونت تبلیغ حوزه علمیه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی عصر دوشنبه ۲۳ آبان، نشست بصیرت سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور روحانیون و طلاب خواهر و برادر شهر اراک برگزار شد.

غلامی از هادیان سیاسی سپاه پاسداران ضمن گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی ها فرمودند: اگر جریان تحریف شکست بخورد تحریم هم شکست خواهد خورد؛ این یک واقعیت است و برخلاف عقیده برخی که حل مشکلات کشور را در گروه کوتاه آمدن در مقابل آمریکا می‌دانند، مقاومت تنها راه‌ رشته کردن پنبه‌های دشمنان ایران است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و شکستن جریان تحریف، ادامه داد: امروز مسئله اصلی و مهم جهاد تبیین و آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان است، چنانچه بسیاری از مسائل برای جوانان یا گفته نشده و یا به صورت غلط و تحریف شده توسط دشمنان این مرز و بوم به آنان القاء شده است.

غلامی با اشاره به اهمیت حضور همه جانبه طلاب و روحانیون در میدان جهاد تبیین، گفت: عرصه جهاد تبیین بسیار نیازمند حضور طلاب و روحانیون فعال و توانمند است و نباید اجازه داد مسئله معیشت، طلاب مستعد را به سمت دوری از تبلیغ و مشاغل حوزوی سوق دهد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات مثبت دولت در زمینه مهار کرونا، ایجاد بانک زمین، قرارداد های تجاری بین المللی و... تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور در حال حاضر بیشتر از گذشته اراده وجود دارد و همه باید در حد توان یاری‌گر دولت باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha