سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رویداد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اصفهان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج)، رضا غفوری مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اصفهان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان خبر داد و گفت: این رویداد از روز چهارشنبه ۲۵ آبان لغایت جمعه ۲۷ آبان در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پتانسیل های بالای استان اصفهان در تولید محتوای دیجیتال اظهار کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد در بخش‌های پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه تولیدات را ارائه و با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اصفهان با بیان اینکه تیم های حاضر در این رویداد به مدت سه روز با هم به رقابت خواهند پرداخت، عنوان کرد: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های تولید محتوا است.

غفوری با اشاره به سبقه عظیم هنری و زبانزد بودن نصف جهان در صنایع و هنرهای مختلف از گذشته تا کنون، عنوان کرد: فعالان فضای مجازی اصفهان در این عرصه نیز با تولیدات فاخر و هنرمندانه همانند دیگر عرصه های هنری آثار ماندگاری را ارائه می دهند.

وی از استقبال خوب تیم های تولید محتوا از شهرستان های مختلف استان برای شرکت در این رویداد خبرداد و در پایان عنوان کرد: برگزیدگان این رویداد علاوه بر دریافت جایزه نقدی به بخش کشوری این رویداد معرفی می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha