سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کنگره ملی شهدا

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی اطلاعیه ای مردم ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی قم قهرمان را به حضور در مراسم کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم طی اطلاعیه ای مردم ولایتمدار، شهیدپرور و انقلابی قم قهرمان را به حضور در مراسم کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان دعوت کرد که به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنجایی که یاد شهادت، یاد و ذکر شهیدان، تمجید از عظمت شهیدان وجود دارد، هر انسانی، هر دلی احساس عظمت و استغنای از غیر خدا میکند.

حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی

شهیدان عزیز ایران سربلند، پرچمداران نهضت بزرگ معمار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره هستند که با خون خود بقاء این انقلاب بی‌بدیل را استمرار بخشیده و با رشادت و جانفشانی خود خواب دشمنان این ملت را بدون تعبیر گذاشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک وطن به اشغال متجاوزان درآمده و در راه امنیت و پاسداری از حرم جمهوری اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام مدال پر افتخار مدافعین حرم و حریم و امنیت بر سینه آویختند.

حیات این ملت مرهون غیرت جوان‌مردانی است که با لبیک به ندای رهبر و مولایشان جبهه های نبرد حق علیه باطل را با حضور خود آراستند و عاشورائی در راه حفظ دین و قرآن به تکلیف دینی و انقلابی خود عمل نموده و راه سعادت را با بذل جان خود پیمودند و در جوار حق حیاتی جاودانه یافتند.

اینک شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب و سرآمد ایثار و شهادت و سرافرازی میزبان یاد شهیدانی است که جای‌جای قم، هنوز هم منوّر و عطرآگین به حضور آن ستارگان است؛ بیش از شش هزار مشعل هدایتی که دلهای مشتاقان و ارادتمندان را با خود همراه نموده و به سوی وادی دوست رهنمون می‌سازند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای عزیز و سرافراز استان، از عموم مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایتمدار قم و دلدادگان به مکتب ایثار و شهادت دعوت می‌نماید در لبیک به فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز مدظله‌العالی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد شهداء؛ در مراسم کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم که روز پنجشنبه ۲۶ آبان‌ماه از ساعت ۹ صبح در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌گردد، حضوری پرشور، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن داشته و بهجت‌آفرینِ قلوب مشتاقان به شهدای عزیز این نظام مقتدر و مظلوم باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha