سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
25 آبان

مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان پیامی را به مناسبت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان پیامی را به مناسبت ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شما در کجای دنیا می توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید؟ همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان درحدود ۳۷۰ نفر شهید را تشییع کردند.

امام خمینی(ره)


حماسه عاشورایی ۲۵ آبان ماه اصفهان، روزی که ۳۷۵ شهید مظلوم عملیات محرم به روی دستان مردم شجاع و مقاوم اصفهان تشییع شدند و مادران و پدران و برادران و همسران آنها پس از تشییع شهید عزیزشان فریاد مقاومت و ایستادگی و استکبار ستیزی سر داده و صدها جوان رزمنده در همان روز پس از تشییع شهدا، از اصفهان عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

حقیقتا حماسه بزرگ ۲۵ آبان اصفهان یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس و در تاریخ میهن پرستی، رشادت، شجاعت و استقامت یک ملت است که در تقویم کشور ما مانند نگینی می‌درخشد و افتخاری برای شهر شهید پرور اصفهان و مردم شجاع و انقلابی و متدین اصفهان است.

مردم اصفهان در طول رخدادها و اتفاقات انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز ثابت کرده‌اند که پای کار انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و حماسه آفرینی این مردم در تشییع شهدای گلگون کفن عملیات محرم و همزمان اعزام از محل تشییع و تدفین این شهدا به سوی جبهه های نبرد عظمت و بزرگی و روح سلحشوری و مقاومت مردم دیار نصف جهان را به نمایش گذاشته است.

به راستی که حماسه بزرگ ۲۵ آبان اصفهان که اکنون به درستی روز اصفهان نام گرفته است مدالی زرین و جاودانه بر گردن مردم حماسه آفرین اصفهان است و شاهد هستیم که در سالهای پس از دفاع مقدس هرساله یاد و نام این روز بزرگ و مردمی که این حماسه را رقم زدند بیش از گذشته درحال درخشیدن در آسمان افتخارات ملت مقاوم و ایثارگر ایران اسلامی است.

قطعا یکی از رسالت‌های مبلغان حوزه‌های علمیه تبلیغ، ترویج و تبیین حقیقت‌های حماسه بزرگ ۲۵ آبان اصفهان و ۸ سال حماسه آفرینی و رشادت و شجاعت و شهادت ملت ایران در جنگ تمامیت کفر با اسلام ناب است، مسأله‌ای که قطعا باید از سوی خواهران و برادران طلبه و مبلغان معارف الهی به صورت جدی به آن توجه شده و اهتمام ویژه‌ای برای تحقق آن داشته باشند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با گرامی‌داشت یاد و خاطره ۲۳ هزار و ۶۰۰ شهید گلگون کفن استان اصفهان و جانبازان و ایثارگران حماسه آفرین این استان غیرتمند، بر استمرار و تداوم ابدی مسیر شهدا و امام شهدا و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی تأکید کرده و یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز عملیات محرم و ۳۷۵ شهید تشییع شده در روز ۲۵ آبان‌ماه را گرامی داشته و از خداوند متعال برای شهدا و خانواده معظم ایشان علو درجات در رضوان الهی و عاقبت بخیری در زندگی دنیوی و برای مردم شریف میهن اسلامی به ویژه دیار نصف جهان، سرافرازی و سربلندی در پیشگاه خداوند متعال را آرزومند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha