شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی در دیدار با راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امامان محله در مساجد با ریل گذاری اصولی و برنامه ریزی دقیق از میان جوانان مسجدی نیروهای مذهبی و جهادگر را تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در دیدار با راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت، گفت: در استان کرمانشاه ظرفیت های حوزوی خوبی برای همکاری و هم افزایی با بنیاد هدایت در امر تبلیغ وجود دارد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مساجد محل پرورش نیروهای مذهبی و جهادگر باشند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه تعیین نقطه فعالیت مبلغان در پیشبرد اهداف فرهنگ دینی نقش موثری دارد، گفت: تشکیل کارگروه و هیئت اندیشه ورز برای توانمندسازی امامان محله بر اساس اولوی، با همکاری بنیاد هدایت ضروری است که بحمدالله کلید خورده است.

مساجد محل پرورش نیروهای مذهبی و جهادگر باشند

در ادامه نشست حجت الاسلام محمد چقامیرزایی راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جانب امام خامنه ای(مدظله العالی)، گفت: تاکید معظم له بر سه مقوله ی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در چهل ساله دوم انقلاب در راستای مقدمه سازی ظهور است.

وی ادامه داد: بنیاد هدایت تحت اشراف سازمان تبلیغات اسلامی، راهبردی مبنی بر تحول اجتماعی مسجد محور و امام محور دارد.

مساجد محل پرورش نیروهای مذهبی و جهادگر باشند

در این جلسه حجت‌الاسلام حیدر طاهری نیا، راهیار بنیاد هدایت استان کرمانشاه درباره برگزاری «مهرواره بانور» در مساجد سطح استان، اظهار کرد: بحمدالله این رویداد در استان کرمانشاه جدی گرفته شده و استقبال خوبی از آن به عمل آمده و بیش از هزار نفر از بانوان فعال مسجدی ثبت نام کرده اند.

راهیار بنیاد هدایت استان کرمانشاه گفت: این مهرواره با هدف حل مسائل حوزه خانواده و با محوریت بانوان فعال مسجدی در دو بخش حل مسائل محله و روایت خاطرات و تجارب برگزار شده است.

وی در پایان گفت: علت استقبال روز افزون از «مهرواره بانور» در مساجد ناشی از همکاری و هم افزایی مسئولین فرهنگی و نهادهای انقلابی به ویژه تبلیغات و حوزه علمیه با محوریت نماینده معظم ولی فقیه در استان کرمانشاه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha