یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی در جلسه مبلغین « طرح امین» و رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور مبلغین طرح امین در مدارس و نقش آنان در مسیر هدایت دانش آموزان، گفت: با کار جهادی مبلغین در مدارس طرح امین شاهد شبکه سازی در مسیر تعلیم و تربیت خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در جلسه مبلغین طرح امین سرپل ذهاب، گفت: انقلاب اسلامی مورد تأیید و نصرت الهی بوده که تاکنون استوار و پا بر جا ایستاده است.

وی با اشاره به حدیثی از کلام امام موسی بن جعفر(ع) که می فرماید: «رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ یَدْعُو النَّاسَ إِلَی الْحَقِّ یَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ...»، افزود: توصیفات در کلام امام معصوم(ع)، نشان از خصوصات قیام الهی حضرت امام(ره) و وجود امداد غیبی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: خدا را شکر که مصداق حقیقی حدیث «رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ...»، در زمانه ما اتفاق افتاد و بنا بر نظر اهل حدیث، مصداق عینی آن امام راحل و عظیم الشأن و نهضت او می باشد.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه شما در تاریخ بشر نهضتی را با چنین و یژگی هایی چه از لحاظ کیفی و کمی را پیدا نخواهید کرد، گفت: نمونه آن استواری و بنیان مرصوص بودن یاوران امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به دل خطر شتافتند.

وی با اشاره به ادامه دشمنی های جبهه استکبار و نفاق داخلی، اظهار کرد: دشمن در حوادث اخیر خیلی سرمایه گذاری کرد و با تمام توان به میدان آمد، لکن به اعتراف خودشان پروژه بر اندازی آنها در ایران اسلامی به شکست انجامید.

حجت الاسلام صادق ایرانی برگفته از کلام رهبری حکیم که اغتشاشات اخیر یک حرکت انفعالی است، گفت: علی رغم تمامی هجمه ها به لطف الهی، تعادل نظام به هم نخورده است، یعنی نظام اسلامی هیچ حرکت نامعقولی انجام نداده و با آرامش مسیر خود را طی می کند.

وی افزود: رفتار پدرانه توأم با رأفت نظام اسلامی با خواص مردود و افراد گول خورده که این روزها شخصیت فکری خود را نشان می‌دهند، نشان از اقتدار است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان با اشاره به اهمیت حضور مبلغین طرح امین در مدارس و نقش آنان در مسیر هدایت دانش آموزان، گفت: با کار جهادی مبلغین در مدارس طرح امین شاهد شبکه سازی در مسیر تعلیم و تربیت خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ح. جمالی فرد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
    0 0
    درس و مدرسه تعطیل کردیم که چیز جدیدی در خصوص طرح امین از مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بشنویم؛ شد تشریح حوادث آشوب ها که همه می دانند.