شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ملل

حوزه/ اولین دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات و کانون‌های فرهنگی هنری استان قم با حضور معاونان وزیر ارشاد و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور روز جمعه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

در این دوره یک روزه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، ۲۵۰ نفر از مدیران مؤسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۵۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم حضور داشتند.

حجت الاسلام کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره به سخنرانی پرداختند.

در ادامه، کارگاه مدیریت راهبردی با تدریس مهدی تلوری عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شد. همچنین برگزاری میزگرد با موضوعات مختصات فرهنگی محله و طرح ریزی کلی و اجمالی طرح از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری نیز در حاشیه برگزاری این دوره با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز این دوره، عنوان کرد: در دوره جدید مدیریت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مسائل آموزش، گسترش ایده‌های نو، انتقال تجارب و برگزاری برنامه‌ها و عملیات مشترک بین کانونی از مسائل جدی و قابل توجه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه اولین دوره توانمندسازی مدیریت راهبردی کانون‌های مساجد در ساحت محله محوری برگزار شد، یادآور شد: این دوره برای اولین بار در حوزه توانمندسازی کانون‌ها تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: در ادامه دوره، میزهایی تشکیل شد که مبتنی بر محلات بود و صورت وضعیت و مختصات کانون‌ها از محلات توسط مدیران ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت تا به محورهای عملیاتی تبدیل شود و مدیران کانون‌ها و مؤسسات، این محورهای عملیاتی را در محله‌های خود اجرا می‌کنند.

وی یادآور شد: در دوره‌های بعدی توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد بنا داریم حول میزی که امروز تشکیل شد، برنامه پروپوزال نویسی و طرح نویسی را داشته باشیم که مبتنی بر صورت وضعیت کانون‌های مساجد، عملیات مشترک بین کانونی محله ای اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha