سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1054814
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
همایش سیاسی فرماندهان ارتش در خوزستان

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که آمریکایی ها دچار خطای محاسباتی شدند، بیان کرد: آنها ادعا کردند شرایط براندازی در ایران حاکم و مردم آمادگی قیام را دارند و هرچه داشتند را به میدان آوردند ولی اکثریت مردم همراهی نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش امروز در همایش سیاسی فرماندهان ارتش در خوزستان در سالن آمفی تئاتر مصباح مجتمع غدیر اهواز با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است و باید جلوی آن را بگیرند و یا روند پیشرفت آن را کُند، کنند.

وی افزود: قدرت نظامی ایران از جمله موشکی و پهبادی، ارتقاء ظرفیت غنی سازی هسته‌ای تا بالای ۶٠ درصد، استقرار دولت انقلابی، تغییر رویکرد از غرب به شرق، پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای، تغییر توازن جنگ یمن به نفع انصارالله، تثبیت قدرت حزب‌الله لبنان، افزایش صدور نفت و حماسه اربعین از جمله مواردی هستند که دشمنان به ویژه آمریکایی ها را نگران کرده اند و برای همین برنامه‌ریزی کردند تا جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به این‌که آمریکایی ها دچار خطای محاسباتی شدند، بیان کرد: آنها ادعا کردند شرایط براندازی در ایران حاکم و مردم آمادگی قیام را دارند و هرچه داشتند را به میدان آوردند ولی اکثریت مردم همراهی نکردند و در ١٣ آبان ملت با خروش میلیونی خود در حمایت از رهبرمعظم انقلاب و جمهوری اسلامی دشمنان را ناکام گذاشتند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است که از مشخصات آن افول آمریکا، گسترش فکر و جبهه مقاومت و تغییر قدرت از غرب به شرق می باشد.

حجت الاسلام صالحی نسب، جنگ واقعی را جنگ رسانه ای برشمرد و افزود: امروز رسانه و فضای مجازی در دست دشمن است که فکر و ذهن جامعه را هدف قرار داده و راه مبارزه با آن جهاد تبیین و روشنگری می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha