جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1054964
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تشییع شهدا

حوزه/ مراسم تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهیدان بسیجی امنیت حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده و نیز سرباز شهید مرزبانی، رضا رضوانی با حضور باشکوه اقشار مردم مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،‌ مراسم تشییع و بدرقه پیکر مطهر شهیدان بسیجی امنیت حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده و نیز سرباز شهید مرزبانی، رضا رضوانی که در مرز سراوان به شهادت رسیده است با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از چهارراه مجد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که حاضران در ضمن تشییع پیکر مطهر شهدا شعارهای لبیک یا حسین(ع)، حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آشوبگر، با تقدیر از مسئولان در برقراری امنیت و مقابله با اغتشاشگران، بر مجازات سریع این دسته از مزدوران دشمن تاکید کردند.

قبل از آغاز تشییع،‌ مادر یکی از شهیدان بسیجی به وصیت فرزندش عمل نمود و بر سر مردم نقل و شکلات ریخت.

حرکت کاروان تشییع به میدان شهدا رسید و وقت اذان مغرب شد که در همانجا نماز اقامه گردید و سپس عاشقان شهادت به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) به راه افتاده و در آنجا ضمن طواف پیکر پاک شهیدان، در رواق امام خمینی(ره) از سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد و دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان استفاده کردند و عده ای نیز در صحن پیامبر اعظم(ص) به سینه زنی و مرثیه سرایی پرداختند.

امشب،‌پیکر مطهر شهیدان در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی برای وداع قرار گرفت و فردا، یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ در محل بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha