پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار مجتبی فدا

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: دلیل ایجاد شبکه عظیم استکباری علیه انقلاب و نظام اسلامی این است که آمریکا و ایادی مستکبر آن در کشورهای همجوار ایران، موجودیت خود در منطقه را در خطر می‌بینند و شاخصه های ابر قدرتی خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار مجتبی فدا، صبح امروز در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در میدان بزرگمهر اصفهان اظهار کرد: امروز جبهه معاندین علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است و تمام ظرفیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، عملیات روانی و رسانه‌ای مستکبرین از این جبهه پشتیبانی می‌کند.

وی بیان کرد: امروز بر اساس حیله و مکر دشمنان اسلام، ظرفیت نامتجانسی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی شکل گرفته و قدرت امپریالیسم رسانه ای برای مردم ایران در سراسر جهان بسیج شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دلیل ایجاد این شبکه عظیم علیه انقلاب و نظام این است که آمریکا و ایادی مستکبر آن در کشورهای همجوار ایران، موجودیت خود در منطقه را در خطر می‌بینند و شاخصه های ابر قدرتی خود را از دست داده اند.

وی افزود: آمریکا چنان فرتوت شده است که شبانه از افغانستان فرار می کند؛ امروز ظرفیتهای آمریکا توان جنگ جدیدی علیه ایران و انقلاب اسلامی ندارد، اما تفکر انقلاب اسلامی در حال گسترش در جهان بوده و روز به روز قدرت تاثیرگذاری آن بیشتر می‌شود.

سردار فدا ابراز کرد: جبهه مقاومت و روحیه ایستادگی مقابل مستکبران و آمریکا در دل منطقه رشد کرده و شاهد پیروزی خون بر شمشیر پیروز هستیم‌.

وی با اشاره به ناتوانی حاکمان ظالم منطقه و آل سعود کافر در مقابل انقلاب اسلامی، گفت: آمریکا بیش از ۴۳ سال است با طرح های مختلف به دنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، اما امروز مردم انقلابی اصفهان خشمگین تر و مصمم تراز گذشته در راه استکبارستیزی به میدان آمده و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یادآور شد: شکست های مفتضحانه پی در پی آمریکا و جبهه استکباری در عرصه های مختلف در مقابل ایران اسلامی، دلیل عصبانیت آمریکاییان از ملت ایران است.

سردار فدا اظهار کرد: یاد و خاطره حضور مقتدرانه مردم اصفهان را در ۲۵ آبان ۶۱ و تشییع ۳۷۰ شهید گرامی می داریم و هم چنان که  امروز نیز روز اعلام همبستگی و وفاداری و همراهی مردم اصفهان و عهد و پیمان با رهبر انقلاب و حرکت در مسیر عاشورا و کربلا و حضرت اباعبدالله(ع) و شهدای گرانقدر امنیت اصفهان می باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تسلط آمریکای جنایت کار و چپاول منابع و منافع جمهوری اسلامی را به مخاطره انداخت و دست ابرقدرت ها و متجاوزین و چپاول گران را از این سرزمین و مردم ایران کوتاه کرد.

سردار فدا با بیان این که انقلاب اسلامی به مردم ایران شرافت، عزت، بزرگی و عظمت داد، گفت: ۴۳ سال است استراتژی آمریکا بر مبنای نابود کردن انقلاب اسلامی این قرار گرفته است و۴۳ سال است به دنبال تحریم و تغییر رفتار مسئولین نظامی جمهوری اسلامی  و مهار جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: دشمن در تهاجم سخت و در استفاده از ظرفیت های نفوذی و عوامل نفوذی در تجزیه طلبی و در حمله به ایران، در ترور و تخریب و آتش زدن و شهادت مسئولین و در انزوای سیاسی ایران شکست خورد و هم چنین در ترور و به شهادت رساندن اسوه های هشت سال دفاع مقدس شهید سردار سلیمانی و دانشمندان هسته ای شکست خورد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و غلبه علمی ما در منطقه و شرایطی که کشور بتواند بین ۱۰ کشور اول دنیا عرضه اندام نماید، مراکز علمی و آموزشی و دانشگاهی را مورد هجوم، حمله و درگیری قرار دارد، اما ما به افرادی که مسئول این حادثه آفرینی ها هستند و به افرادی که فریب خورده دشمنان هستند می گوییم بی توجه به اقدامات آنها مسیر رشد، توسعه و تقویت بنیان های علمی و پیشرفت کشور خود را کماکان ادامه می دهیم.

وی شکست های خفت بار آمریکا را از دلایل حاشیه سازی آنها برای نظام دانست و گفت: آنها دنبال ایجاد درگیری های داخلی و مشغول شدن مردم به مسائل داخلی هستند ، در حالی که انقلاب و فرهنگ انقلاب ما در جهان در حال رشد و گسترش است و  ایران قوی و مقتدر است و ملت ایران بزرگ بوده و رهبری بزرگ، مقتدر، شجاع، آگاه، دلیر و باخدا دارد  و ملتی دارد که ۴۳ سال است در مقابل توطئه ها ایستاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    حالا که براندازا تو کانال ها و شبکه هاشون عکس و آدرس نیروهای حافظ امنیت را منتشر می کنن و برای به شهادت رسوندنشون جایزه تعیین می کنن ،پیشنهاد داشتم شماهم آدرس محل زندگی و محل کار و شمارتلفن امثال مصی علینژاد ،مهدوی فر و جوانمردی معلون و توله پهلوی و مریم رجوی و....را با تعیین جایزه در کانالها و شبکه ها و...بزارین ،خداراچه دیدین شاید یکی مثل من داوطلب به درک واصل کردن اینها شد،البته در کانالهای غیررسمی که تبعات حقوقی برای ج ا نداشته باشد