جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1055013
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
امام جمعه گناوه

امام جمعه گناوه گفت: امروز بسیج به عنوان مدافع حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب است و بسیاری از این بسیجیان در حوادث تلخ دو ماه اخیر توسط اغتشاشگران داعشی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبد الهادی رکنی حسینی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت:بسیجیان از زمان تشکیل این تشکل مردمی تاکنون‌ پشتیبان و حامی نظام و انقلاب بوده‌اند و در همه عرصه‌ها حضوری موثر و درخشانی دارند.

امام جمعه گناوه افزود: نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای نظامی ارتش و سپاه و سایر اقشار در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و با اخلاص و توکل بر خدا از این میهن اسلامی دفاع کردند.

وی گفت: امروز نیز بسیج به عنوان مدافع حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بسیاری از این جوانان جان برکف بسیجی در حوادث تلخ دو ماه اخیر توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند.

امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه امنیت کشور خط قرمز است بیان کرد: مردم خواسته جدی دارند و آن هم برخورد جدی با مخلان در نظم و امنیت جامعه هستند و قطعاً و هرکس بخواهد این خط قرمز را مورد تهاجم قرار دهد بر اساس قانون با وی برخورد می‌شود.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: علیرغم تبلیغات و موج سواری دشمنان و معاندین و رسانه‌های ملت ایران هیچ گاه با آنها همراهی نکرده‌اند و مردم با هوشیاری و بصیرت کامل توانسته‌اند بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدافعان امنیت و ارزش‌های انقلاب و نظام گفت: نظام اسلامی در این روزها با رأفت و رحمت با افرادی تحت تأثیر القائات دشمن و جوانان فریب خورده و کسانی که هیجان زده وارد اغتشاشات و کف خیابان شدند برخورد کرده و با آنها مماشات کرده است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: ملت ایران همواره و در طول ۴۳ سال انقلاب هر جا احساس کرد که نظام اسلامی به حمایت و صیانت نیاز دارد با بصیرت وارد میدان شده و حمایت خود را از ولایت و ارزش‌های انقلاب اعلام کرده است و با بصیرت کامل و تبعیت از مقام ولایت تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و خواهند کرد.

وی گفت: اگر می‌بینیم عده‌ای فریب خورده با تعدادی معدود وارد کف خیابان می‌شوند به دلایلی از جمله انجام حرکات نمایشی برای اخذ پناهندگی در کشورهای اروپایی، عقده گشایی، عناد با روحانیت، عدم اعتقاد به دین و دنبال رسیدن به اهداف خود بودن و قسمتی نیز مشکلات اقتصادی که دشمنان برای نظام اسلامی ایجاد کرده‌اند از مهمترین علل این اتفاقات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha