سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1055019
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
اجرای پروژه رفع مشکلات شبکه ی آب روستاها توسط گروه جهادی انصار الحجه ابن الحسن عج طلاب رضویه هویزه

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: هزار و ۲۱۶ گروه جهادی در استان بوشهر سازماندهی شده‌اند که در نقاط مختلف استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تبریک هفته بسیج‌، از سازماندهی و فعالیت گروه های جهادی در استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۱۶ گروه جهادی در استان بوشهر سازماندهی شده‌اند که در نقاط مختلف استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کنند..

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف دارای کارنامه درخشان است ابراز داشت: این نهاد مقدس با سازوکارهای موثر و بازدارنده نقش اثرگذاری در امنیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده است.

رزمجو با بیان اینکه بسیجیان در گردان‌های مختلف تخصصی سازماندهی شده‌اند، به مشارکت بسیج در طرح‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: از هفته بسیج سال گذشته تاکنون، ۴۷ میلیارد تومان در بحث پروژه‌های عمرانی هزینه شده است و همچنین در هفت ماه امسال ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان بوشهر صرف شده است.

وی شعار هفته بسیج را «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» اعلام کرد و گفت: در هفته بسیج ۲ هزار برنامه در سطح استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha