دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان "آموزش متناسب با نیاز بازار و مهارت محور" را حلقه مفقوده دانشگاه دانست و گفت: اگر کسی مهارت داشته باشد بیکار نخواهد بود، البته اگر همراه با اراده باشد محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کیانوش بهرهی رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان و جمعی از مدیران این دانشگاه، امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ابتدا رئیس دانشگاه علمی کاربردی خوزستان به تشریح تعداد مراکز علمی کاربردی در سطح دانشگاه و برخی نهادها، نوع فعالیت آموزشی و رویکرد مراکز در ارائه خدمات، برنامه ریزی جهت پیوند تحصیل و بازار کار، برخی از چالش های موجود پرداخت و از نماینده ولی فقیه در خوزستان درخواست حمایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان هم اظهار کرد: دغدغه نظام مقدس اسلامی این است که ما بتوانیم مطالبات مردم در بحث اشتغال را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه نوع نگاه مردم در اشتغال، استخدام در شرکت ها و ادارات دولتی است، ادامه داد: با ‌کمال تأسف این مسأله به گفتمان تبدیل شده است و دلیل عدم اعتماد تزلزلی که در برخی استخدام های وجود دارد، ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان "آموزش متناسب با نیاز بازار و مهارت محور" را حلقه مفقوده در دورانی کنونی برشمرد و گفت: اگر کسی مهارت داشته باشد بیکار نخواهد بود، البته اگر همراه با اراده باشد محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دانشجویان باید نمونه عینی اشتغال را ببینند، عنوان کرد: مسأله مهارت بسیار مهم است که دانشگاه علمی کاربردی بر روی آن تمرکز کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha