پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
پیام تشکر

حوزه/ آیین بدرقه شهدا در روز ۲۹ آبان ماه و تنها یک روز پس از تجدید بیعت تاریخی مردم حماسه آفرین اصفهان با رهبر معظم انقلاب، بار دیگر خروش موج های متراکم مردمی انقلابی، غیرتمند و دلداده به نظام و انقلاب را به تصویر کشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در پیامی مشترکی از حضور حماسی و معنادار مردم اصفهان در تشییع شهدای امنیت قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در سالروز تشییع ۳۷۰ شهید گلگون کفن و در روز حماسه و ایثار اصفهان با گلگون شدن خاک زرخیز اصفهان به خون سه تن از مدافعان امنیت که مدال پرافتخار بسیج و نیروی فراجا را بر سینه خود آویخته بودند، هفته بسیج در سال‌جاری معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد. آئین بدرقه این جوانان برومند انقلاب اسلامی در روز ۲۹ آبان ماه و تنها یک روز پس از تجدیدبیعت تاریخی این مردم حماسه آفرین با رهبر معظم انقلاب، بار دیگر خروش موج های متراکم مردمی انقلابی، غیرتمند و دلداده به نظام و انقلاب را به تصویرکشید تا با تکرار حماسه های کم نظیر اصفهان همیشه بیدار، نوید آرامش، امنیت و از میان رفتن غبار فتنه تجلی یابد.
اینجانبان ضمن ابراز قدردانی صمیمانه از حضورگسترده و معنادار مردم اصفهان در آیین تشییع و بدرقه فرزندان ایران اسلامی، شهیدان مدافع امنیت، بر خود لازم می دانم از این شعور انقلابی و حضور حماسه ساز مردم نجیب، صبور، با بصیرت و زمان شناس استان اصفهان صمیمانه قدردانی نمایم.
بدیهی است؛ همان گونه که عاملان حقیر این جنایت بزرگ به اذن الهی و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام قانون افتادند و به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید، عزم مسئولین استان در پیشگیری، مقابله و مجازات دیگر مجرمان و سلب کنندگان آرامش و امنیت عمومی نیز بیش از گذشته جزم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha