شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در بحث اغتشاشات باید به حامیان اغتشاشگران توجه کنیم تا بفهمیم حق با آن‌ها یا حق با ملت و مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در جلسه اخلاق اداری که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تشکیل شد، با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: اگر می‌خواهید کسی را بشناسید باید حامیان آن را بشناسید.

وی افزود: در این اغتشاشات هم غربی‌هایی حامیان اغتشاشگران بودند که ۸ سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرده و با اسلحه‌های خود جوانان ما را به خاک و خون کشیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: در جنگ تحمیلی وهابی‌ها و شیخ‌نشین‌ها از نظر مالی صدام را تأمین کردند. ما در جنگ با سلاح این‌ها کشته شدیم اصلاً این جنگ را غربی‌ها بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی قاتلان ملت ایران بودند بعد اغتشاشگران در کنار قاتلان قرار گرفتند و در مورد منافقین هم که الان اغتشاشات را لیدری و فرماندهی می‌کنند ۱۷ هزار شهید ترور هم از مسئولین هم از افراد عادی داشتیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری تصریح کرد: کومله و دموکرات حامیان اغتشاشگران بودند؛ بخش عمده‌ای از شهدای ما توسط همین کومله و دموکرات که اصلاً دین ندارند به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از حامیان اغتشاشگران باید ببینیم خود اغتشاشگران چه کسانی هستند تا بفهمیم حق با اغتشاشگران است یا با ملت و مردم ایران.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: در زمان انقلاب برای اینکه بفهمیم حق یا باطل چه کسانی هستند نگاه می‌کردیم انقلابیون چه کسانی هستند. انقلابیون حضرت امام(ره)، مراجع و علما که رهبری انقلاب را بر عهده داشتند بودند. همچنین انقلابیون خانواده‌های متدین، خانواده‌های محجبه، خانواده‌های مسجدی و اهل عبادت بودند معمولاً خان‌های روستا زورگویان هیچ‌کدام در انقلاب نبودند حضور این افراد دلیل بر حقانیت انقلاب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری ادامه داد: در اغتشاشات اخیر، آن‌هایی که در میدان هستند عده‌ای آموزش‌دیده موساد هستند یک عده سیاسیون بدنام طردشده و یک عده سلبریتی های بی‌سواد هستند، بعضی‌ها فرزند طلاق و آسیب‌های اجتماعی و برخی اعتیاد دارند برخی هم جز اراذل‌ و اوباش هستند.

وی اظهار داشت: اکثریت کسانی که اغتشاش می‌کنند از این افراد هستند پس نتیجه می‌گیریم برای اینکه بفهمیم این اغتشاشات حق است یا باطل باید کسانی را که در صحنه هستند نگاه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به موارد بالا به این نتیجه می‌رسیم که اغتشاشات اخیر به‌هیچ‌عنوان حقانیت نداشته و از ریشه باطل است، چراکه با الهام و الگوگیری از بیگانه و منافق شکل‌گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha