جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام امیری با تأسیس مرکز نیکوکاری در مسجد الرسول کهنوج زمینه حمایت از ۵۰۰ خانواده را فراهم کرده و در محله آذری‌ها نیز علاوه بر حمایت های معیشتی بیش از ۱۰۰ نفر را برای دریافت وام معرفی کرده است.

خبرگزاری حوزه - کرمان/ حجت الاسلام عباس امیری امام روستای شرف آباد در حاشیه شهر کرمان است و ۲ ماهی هست که به این محله آمده و قرار است امام پایگاه فرهنگی اجتماعی مسجد الزهرا(س) در این محله شود.

بیش از ۱۰ سالی هست که طلبه شده و ۷ سال است که در شهر کهنوج به خدمت رسانی به مردم می پردازد؛ ۴ سالی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آذری‌های کهنوج و قبل از آن نیز امام جماعت مسجد الرسول این شهر بوده است.

او با همراهی خادمیاران رضوی کهنوج اقدام به شناسایی افراد نیازمند کرده و با پشتیبانی آستان قدس و کمک های مردمی به اهدای بسته های معیشتی و گوشت قربانی و توزیع آرد با کمک خیرین بین آن ها می پرداخت.

تأمین لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند نیز توسط این امام محله صورت گرفته و در ایام کرونا نیز با تأسیس گروه جهادی شهدای ناصرآباد و علاوه بر توزیع بسته های معیشتی با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک برای ۸۰ نفر اشتغالزایی شده است.

اشتغالزایی در این محله منحصر به همین نبوده و ۳۰ نفر برای دریافت وام ۵۰۰ میلیونی به کمیته امداد معرفی شده اند که ۲۰ مورد برای اشتغال زایی در دامداری و کشاورزی جذب شده است. برای اشغالزایی در زمینه خیاطی نیز ۲۰ نفر به بنیاد علوی معرفی شده اند.

با همت حجت الاسلام امیری اربعین امسال نیز کاروانی از کهنوج به کربلا اعزام شد که اغلب زیارت اولی بودند.

حجت الاسلام امیری در زمانی که در مسجد الرسول بود نیز با تأسیس مرکز نیکوکاری زمینه حمایت از ۵۰۰ خانواده محروم را فراهم کرد.

تعامل با دفتر امام جمعه در کهنوج داشتیم و تلاش برای خدمت رسانی به محرومین توسط این امام محله مستمر بوده و در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی و کاهش طلاق نیز فعالیت داشته است.

حدود ۱۰ نفر از معتادین را به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کرده و هم اکنون نیز در مسجدالزهرا(س) کرمان برنامه های پیشگیری و درمان اعتیاد برگزار می کند.

اهتمام حجت الاسلام امیری به حضور در مدارس نیز باعث حضور دانش آموزان در مسجد و نماز جمعه بوده و با ارتباط به حوزه علمیه کرج نیز ۶ نفر از این دانش آموزان جذب حوزه شده اند.

 ۷ سال خدمت جهادی امام محله کهنوج | حمایت از ۵۰۰ خانواده محروم و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر

 ۷ سال خدمت جهادی امام محله کهنوج | حمایت از ۵۰۰ خانواده محروم و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha