چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر:گردهمایی اءمه جماعات مساجد شهرستان آران وبیدگل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، اغتشاشات اخیر را جنگ جبهه باطل علیه حق دانست و گفت: ائمه جماعات مساجد به عنوان پرچمداران دین به مردم بگویند که دست آمریکا و اسرائیل در اغتشاشات کاملا مشهود است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شب گذشته در گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهرستان آران و بیدگل که در سالن اجتماعات ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: امام جماعت مسجد وظیفه دارد در بین نمازهای یومیه، ایمان به خدا را برای نمازگزاران تبیین کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به نقش مسجد در ترویج علوم دینی، اخلاقی، تربیتی و شرعی اشاره و تصریح کرد: نمازگزاری که از مسجد خارج می شود باید با اندوخته ای ازمسائل دینی و اخلاقی از مسجد خارج شود.

وی انتقال ایمان به مردم را مهمترین وظیفه ائمه جماعات مساجد دانست و یادآور شد: ائمه جماعات مساجد روزانه با پنج دقیقه می توانند چندین دوره تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را در طول سال مطرح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، محراب مسجد را محل مبارزه با دشمن بیرون دانست و افزود: امام جماعت مسجد وظیفه دارد با استفاده از محرابی که در آن قرار دارد علیه دشمن بیرون فرماندهی کند .

امام جمعه کاشان با بیان اینکه دشمنی آمریکایی ها با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد، یادآور شد: آمریکایی که ادعای حقوق بشری دارد خودش بزرگترین ضد حقوق بشرمی باشد .

وی با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد باید جنایت های آمریکا را برای مردم بیش از پیش تبیین کنند، به حمایت آمریکا از گروه تروریستی داعش اشاره و تصریح کرد: امام جماعت مسجد باید علاوه بر تبیین مطالب انقلاب اسلامی ایران، مردم را از توطئه های دشمنان نیز آگاه نمایند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اغتشاشات اخیر را جنگ جبهه باطل علیه حق دانست و افزود: ائمه جماعات مساجد به عنوان پرچمداران دین باید به مردم بگویند که دست آمریکا در اغتشاشات کاملا مشهود است و زمانی دست از دشمنی با ایران بر می دارد که مانند رضا شاه ذلیل آنها باشیم .

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ موقع مانند الان در مقابل ملت ایران ذلیل و خوار نبوده است تصریح کرد: عزت ایران با تدابیر امامین انقلاب به وجود آمده است.

امام جمعه کاشان عدم حضور مردم در اغتشاشات اخیر را موجب شکست توطئه های دشمنان دانست و افزود: تحلیل مقام معظم رهبری در شکست دشمنان عدم همراهی مردم با آشوبگران بود. معظم له فرمودند آشوب ها کنار می رود و مردم با نشاط بیشتر راه خودشان را ادامه می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل نیز در ابتدای این مراسم قرارگاه دفاعی امنیتی بسیج در جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه با همکاری نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان طی دو ماه گذشته به صورت شبانه روزی با رصد اطلاعاتی دقیق امنیت کامل را برای شهروندان فراهم کرده است.

سرهنگ حسین دوست، واگذاری ۵ واحد مسکونی به محرومین را از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی آران و بیدگل اعلام کرد و افزود: لایروبی ۱۲ هزار متر قنوات در روستاهای محروم با اعتبار۸۰۰ میلیون تومان از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی در هفته بسیج می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با بیان اینکه تمام فعالیت های بسیج باید جنبه تربیتی داشته باشد،بر همکاری کامل فرماندهان پایگاههای بسیج با ائمه جماعت مساجد تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha