پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: جمهوری اسلامی امروز با ناتوی فرهنگی روبرو است و استکبار جهانی با استفاده از هزاران کانال ماهواره ای و سایت های فضای مجازی در پی ایجاد فتنه، اغتشاش و ناامن سازی جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز؛ حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان به مناسبت هفته بسیج در نشست بصیرتی که با حضور دانشجویان، اساتید و مسئولان استانی و شهرستانی در دانشگاه آزاد واحد ورزقان برگزار شد، با بیان اینکه امروز با جنگ ترکیبی دشمنان روبرو هستیم، گفت: جمهوری اسلامی امروز با ناتوی فرهنگی روبرو است و استکبار جهانی با استفاده از هزاران کانال ماهواره ای و سایت های فضای مجازی در پی ایجاد فتنه، اغتشاش و ناامن سازی جامعه می باشد.

امام جمعه ورزقان در ادامه به نحوه تشخیص جبهه خودی از منظر شهید همت اشاره کرد و افزود: این شهید عزیز فرمود: هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید ببینید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است.

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی با استفاده از تبلیغات گسترده به شدت روی ذهن جوانان و زنان ایرانی کار کردند و سعی می کنند این قشر را از دین و نظام دور سازند.

وی با بیان اینکه کسانی که شعار زن زندگی آزادی سر می‌دهند، کارنامه قبولی ندارند، خاطرنشان کرد: کسانی که این شعار ها را سرمی‌دهند در عراق و سوریه و افغانستان و همچنین ویتنام چه گلی بر سر زنان این کشورها کردند ، آنها حیثیت زنان را گرفتند و زندگی آنان را ویران کردند.

حجت الاسلام پورمحمد در پایان گفت: مشکلات اقتصادی کشور باید برطرف شود، طبق نظر کارشناسان اقتصادی بیش از ۵۰ درصد مشکلات اقتصادی به مسایل داخلی مربوط می شود و طبق نظر همان کارشناسان کمتر از ۳۰ درصد این مشکلات به تحریم ها مربوط می شود. لذا نیاز است دولت و خصوصا دستگاه های اقتصادی دولت با استفاده از سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی مشکلات معیشتی را به حداقل برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha