جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ورزش روحیه جوانمردی و پهلوانی را در ورزشکاران تقویت می کند و این امر انتظار مردم را از جامعه ورزشکاران بالا برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با رئیس فدراسیون بدن سازی و مسئولان ورزش استان یزد با اشاره به اینکه دشمنان حرکت‌هایی را آغاز کرده اند که ایران قوی را از بین ببرند، اظهار داشت: دشمنان نظام توان تحمل ایران قوی را ندارد و می خواهد همه دنیا زیر پرچم و سیطره خودشان باشند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی پول و منابع مالی زیادی در اختیار برخی کشورهای منطقه نظیر عربستان قرار داده و با این پول ها آنها را ساکت نگه داشته اند و آنگونه که خود صلاح می دانند، این کشورها را هدایت می کنند.

ناصری بیان کرد: ورزشکاران رشته های مختلف باید ماهیت دشمنان را بشناسند و بدانند که چه فریبکاری ها و جنایاتی توسط اینها انجام شده است.

امام جمعه یزد ادامه داد: این انگلیس همان انگلیسی است که در جنگ جهانی دوم با رقم زدن قحطی در ایران عامل کشته شدن ۹ میلیون نفر از گرسنگی شد و الان نیز حمایت های آن ها دروغی و نمایشی است.

آیت الله ناصری عنوان کرد: اگر موزه های انگلیس را مشاهده کنید، بخش بزرگی از کتب خطی و آثار ارزشمند تاریخی ایران را در خود جای داده اند که اینها حاصل چپاولگری آنهاست.

وی از انگلیس و کشورهای غربی به عنوان دزد سر گردنه یاد کرد و گفت: عصبانیت آنها اکنون این است که دیگر راه این چپاولگری ها برایشان بسته شده است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: انگلیسی ها سالها اقدامات ضد دینی در ایران انجام دادند و با سیاست های دین زدایانه خود، جنایات بسیاری را انجام دادند.

وی عنوان کرد: اکنون نیز تلاش آنها این است که شرایط گذشته را به کشور بازگردانند و زمینه غارت و چپاولگری منابع ایران را برای خود فراهم کنند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه توقع از جامعه ورزشکاران در زمینه غرور ملی بالاتر از سایر اقشار جامعه است، افزود: ورزش روحیه جوانمردی و پهلوانی را در افراد تقویت می کند به همین دلیل انتظارات از جامعه ورزشی بالاست و باید مراقب باشند که این روحیه خدشه دار نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این دیدار اظهار کرد: ورزشکاران استان یزد افراد متعهد و پای کار نظام هستند و با افتخار می توانیم اعلام کنیم که ورزشکاران استان یزد متدین و متشرع و وفادار به نظام اسلامی هستند.

در این دیدار صابری، رئیس فدراسیون بدن سازی نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha